fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הפועל עפולה לא במשבר"

אומר כוכב הקבוצה, יובל שאוט, "אנחנו משחקים טוב ומפסידים. זה משגע אותי. יש קבוצה חזקה וטובה, אני מאמין שאם נמשיך לשחק עם תשוקה ואנרגיות כמו במשחקים האחרונים, אין לי ספק שגם הניצחונות יגיעו".
יובל שאוט. צילום: כפיר בזק
יובל שאוט. צילום: כפיר בזק

"אנחנו לא במשבר ואפילו לא במצב דומה למשבר", אומר כוכב הפועל עפולה, יובל שאוט, לאחר הפסד הבית של קבוצתו לכפר סבא. לדברי שאוט: "אנחנו משחקים טוב ומפסידים. זה משגע אותי. יש קבוצה חזקה וטובה בהפועל עפולה ואני מאמין שאם נמשיך לשחק ולהגיע לכל משחק עם תשוקה ואנרגיות כמו במשחקים האחרונים, אין לי ספק שגם הניצחונות יגיעו".

יובל שאוט. צילום: כפיר בזק
יובל שאוט. צילום: כפיר בזק

שחקן הבית הבכיר, נתנאל גולדמן: "אנחנו משחקים טוב אבל מפסידים כי אנחנו לא כובשים שערים, בלי לכבוש שערים אי אפשר לנצח. אני לא חושב שהבעיה היא רק בהתקפה, כי גם שחקני ההגנה יכולים וצריכים לכבוש".

ביום שישי יוצאת הפועל עפולה למשחק חוץ נגד הפועל מרמורק, לעפולה 7 נקודות, למרמורק נקודה פחות ובעפולה מבינים את משמעותו של הפסד נוסף. "חייבים לנצח את מרמורק", אמרו השבוע בעפולה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות