fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הפועל עפולה כועסים עלי? הם צריכים לכעוס על עצמם"

גיא דיין חתם בהפועל נצרת עילית והצליח להכעיס את קבוצתו הקודמת * "החוזה שלי בעפולה הסתיים בקיץ ולא קיבלתי מעפולה שום הצעה, רק העבירו לי מסרים שרוצים שאני יישאר ואצטרך לקצץ", מסביר דיין
גיא דיין במדי נצרת עילית (צילום חגאג רחאל)
גיא דיין (צילום חגאג רחאל)

קיבלתי הצעה מנצרת עילית דרך ירון הוכנבויים, ששיחקתי אצלו בהפועל עכו וגם הוא זה שהביא אותי בזמנו לעפולה", מספר גיא דיין, שישחק העונה במדי הפועל נצרת עילית וכבר השתלב בקבוצה.

גיא דיין במדי נצרת עילית (צילום חגאג רחאל)
גיא דיין במדי נצרת עילית (צילום חגאג רחאל)

בעפולה זעמו על החלטתו וטוענים כי היה צריך לתת להם זכות ראשונים. "זה לא עניין של העדפה, פשוט החוזה שלי בעפולה הסתיים בקיץ ולא קיבלתי מעפולה שום הצעה, רק העבירו לי מסרים שרוצים שאני יישאר ואצטרך לקצץ. נצרת עילית פנתה, הציעה הצעה שהתאימה לי, רק לאחר מכן עפולה פנתה אליי בהצעה, שעדיין הייתה פחות מתאימה, בסופו של דבר בחרתי בנצרת עלית".

-בעפולה כועסים עליך

"לעפולה אין מה לכעוס עליי, הם צריכים לכעוס רק על עצמם. מינואר העברתי להם מסר ברור וגם הודעתי לראובן עטר, שאני עוניין להישאר. הייתה לי שיחה עם לראובן, הוא אמר לי שהוא מעוניין שאני ימשיך, אבל מאותה שיחה עפולה לא עשתה שום מהלך להשאיר, אותי עד ששמעה שיש לי הצעה מנצרת עילית".

-איך קיבלו אותך בנצרת עילית?

"התקבלתי יפה מאוד, מקום חם עם אנשים טובים, אני בטוח שתהיה לנו עונה יפה ביחד".

-מה יהיו המטרות העונה?

המטרות של הקבוצה תהיה קודם כל לא להיות בתסריטים של השנים האחרונות. כרגע מוקדם לדבר על מטרות, רק אחרי שיתגבש הסגל הסופי אפשר יהיה לדבר על מטרות".

בזמנו היה גיא דיין אחד ממובילי המאבק נגד קיום משחקים בשבתות. העונה עשויה להיות לו בעיה, שכן משחקי הליגה מתקיימים ביום שישי ונצרת עילית מרוחקת מביתו שבבית שאן, יותר מעפולה. "זה יהיה טיפה יותר קשה מעפולה, כי באמת נצרת עילית טיפה יותר רחוק מבית שאן, אבל יש לי פה חברים כמו אבי איבגי ועוד כמה אחרים, שכבר הציעו לארח אותי בשבתות אחרי משחקים. הסתדרתי עד היום ברוך השם במקומות יותר קשים, אז גם פה אני אסתדר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות