fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נצרת עילית תיפרד מאלי מלדסי, גיל סבו וגדי שר

ממשיכים בטקסי הפרידה משחקני העבר. הטקס יתקיים ביום שני הבא, לפני משחק הליגה נגד מכבי הרצליה
אלי מלדסי
אלי מלדסי

לאחר הפסקה קלה, חוזרת הפועל נצרת עילית לנוהל חלוקת תשורות לשחקני עבר, ששירתו את המועדון בהצלחה. לפני המשחק נגד מכבי הרצליה, ביום שני 26 בפברואר, יתקיים טקס חגיגי במעמד ראש העיר, רונן פלוט, לשלושה שחקני עבר: אלי מלדסי, גדי שר וגיל סבו.

אלי מלדסי
אלי מלדסי

אלי מלדסי שימש כקפטן בתקופה שאחרי הימים היפים של הליגה הארצית והוביל את הקבוצה במשך כעשור. היה שחקן הנוער היחיד שהשתלב בקבוצה הבוגרת בעונה הראשונה בליגה הארצית, בשנת 1980, כשהקבוצה הודרכה על ידי אורי ויינברג. שיחק כבלם והנהיג את הקבוצה מאחורה.

גיל סבו
גיל סבו

גם המגן השמאלי גדי שר החל את הקריירה שלו בליגה הארצית ושיחק בקבוצה במשך כעשור. שר זכור כמגן בעל כושר גופני בלתי נלאה, שעולה ויורד והאוויר אף פעם לא אוזל מריאותיו.

גדי שר

השלישי בחבורה הוא הבלם גיל סבו, שאת רוב הקריירה שלו שעה בהפועל פתח תקווה בליגה הבכירה, אולם הספיק לתרום חמש עונות גם להפועל נצרת עילית. בתקופת השיא שלו היה חבר קבוע בסגל נבחרת העתודה של ישראל.

מנכ"ל המועדון, גיל ברעם: "זוהי מסורת שהתחלנו בה השנה, בלי עבר אין עתיד לכן אני רואה בטקסים הללו שחיבות עליונה, תודה לראש העיר שמקפיד לכבד את המעמד בכל טקס, תודה לשחקנים ששירתו את המועדון בעבר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות