fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הספונסר לשעבר של הפועל בית שאן- מבעלי אתלטיקו מדריד הספרדית

איש העסקים עידן עופר, תרם כספים להפועל בית שאן באמצעות החברה לישראל * זה היה בעונת 2000/01. מי שחיבר בין עידן עופר להפועל בית שאן, היה רוני דואק, מציונות 2000 * המנכ"ל לשעבר, אבי לוי: "את הקשר שלו לכדורגל הוא התחיל עם הפועל בית שאן"
הפועל בית שאן בעונה בה עידן עופר שימש כספונסר שלה
הפועל בית שאן בעונה בה עידן עופר שימש כספונסר שלה

בשעה שבית שאן מספרים על איש עסקים דמיוני שעשוי לרכוש את המועדון רווי החובות ולהצעיד אותו לדרך חדשה, אחד שכבר שימש בעבר כספונסר של הקבוצה, איש העסקים עידן עופר, נכנס לאחרונה כשותף במועדון הפאר הספרדי אתלטיקו מדריד, כאשר לפי ההערכות הוא רכש בין 10 ל-15 אחוזים מהבעלות על המועדון. "אם הוא היה נשאר במועדון, אין ספק שהפועל בית שאן לא הייתה במקום בו היא נמצאת היום", אומרים גורמים שניהלו את הקבוצה באותם הימים, "חבל שלא דאגו להשאיר אותו כאן", הוסיפו ואמרו.

עידן עופר שימש כספונסר של הפועל בית שאן באמצעות החברה לישראל, ביקר מספר פעמים במשחקי הקבוצה, ששיחקה אז בליגה השנייה, בעונת 2000/01. "מי שחיבר בין עידן עופר להפועל בית שאן, היה רוני דואק, מציונות 2000, שרתם ספונסרים לטובת המועדון", אומר אבי לוי, ששימש באותה תקופה כמנכ"ל המועדון.

הפועל בית שאן בעונה בה עידן עופר שימש כספונסר שלה
הפועל בית שאן בעונה בה עידן עופר שימש כספונסר שלה

אבי לוי: "אני נזכר שפעם עידן עופר הגיע לחצי יום ביקור בבית שאן, לקחנו אותו לראות את המתקן של מחלקת הנוער במסילות, הוא הבטיח מה שאנחנו צריכים כדי לטפח אותו, לקחנו אותו לעתיקות בבית שאן ולארוחת צהריים, אחר הצהריים הלכנו למשחק בית של הקבוצה, לפני המשחק הוא לחץ את ידי השחקנים וקיבל מגן הוקרה על תרומתו למועדון".

עידן עופר, בן 62, הוא אחד משני ילדיו של סמי עופר ז”ל, ואיש עסקים שמנהל את קבוצת עופר והעסקים השונים שלה. שוויו המוערך של עופר, המתגורר בלונדון, הוא כ-3 מיליארד דולר. הוא נשוי ואב לחמישה ילדים והוא מחזיק ושותף במספר חברות מצליחות מאוד בארץ ובחו”ל".

נכון להיום שלושה אנשי עסקים מחזיקים ביותר מ-90% מהבעלות במועדון – מיגל אנחל גיל מארין מחזיק ב-52%, אנריקה סרסו מחזיק ב-20% ואיש העסקים הסיני וואנג ג’יאן-ג’ין, בעלי “וונדה גרופ”, מחזיק ב-20% נוספים.

-אבי לוי, מאז שעידן עופר היה הספונסר של הפועל בית שאן היית אתו בקשר?

"לא קשר יומיומי, פגשתי אותו פה ושם באירועים. היה לנו קשר של ספונסר והנהלת קבוצה, לא מעבר לזה. הוא היה יותר בקשר עם רני דואק ורפי אדרעי".

-היום הוא אחד הבעלים של אתלטיקו מדריד

"זה כבוד גדול, אני חושב שאת הקשר שלו לכדורגל הוא התחיל עם הפועל בית שאן, וזה לזכותנו. חבל שאנשים כמוהו לא נמצאים היום בהפועל בית שאן".

-רואה אפשרות שיציע לך להיות הנציג שלו בהנהלת אתלטיקו מדריד?

"אשמח לקבל כזו הצעה, אתלטיקו מדריד זה אחד המועדונים המפוארים באירופה, אבל כנראה שזה לא יקרה אז למה לחשוב כל כך רחוק?".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות