fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הניצחון הפרטי של יובל

עשרות חברים ובני משפחה, הגיעו לחגוג עם יובל קרימר, צעיר מנצרת עילית, את סיום הטיפולים שעבר, לאחר שבגופו התגלה מחלת הסרטן.
קבלים את יובל באהבה (צילום עצמי)
קבלים את יובל באהבה (צילום עצמי)

זו הייתה מסיבה מרגשת במיוחד. במוצאי שבת האחרון התקבצו עשרות חברים ובני משפחה, שהגיעו לחגוג עם יובל קרימר, צעיר מנצרת עילית, את סיום הטיפולים שעבר, לאחר שבגופו התגלה מחלת הסרטן. סיפורו המרגש של יובל, בן 18, תלמיד אורט עמל רמת דוד, פורסם בידיעות הגליל, לאחר שחבריו הקרובים גילחו את שערות ראשם, לאות הזדהות אתו.

קרימר לא הצליח להסתיר את התרגשותו במסיבה שהתקיימה בסלון של סולומון, פאב באזור התעשייה ב' בנצרת עילית. "אני מרגיש שמח מאוד, שיש לי חברים כאלה ומאחל לכולם חברים כאלה. עברה עלי תקופה לא קלה ובזכות החברים שעזרו ולא השאירו אותי לבד, הצלחתי לא ליפול", הוא סיפר בהתרגשות, לארח שחבריו הצליחו להפתיע אותו. "הופתעתי מאוד ולא חשדתי בכלל", סיפר.

במהלך הערב הוצג סרט בו בירכו אותו חברים רבים ואיחלו לו החלמה מהירה.

-יובל, אוטוטו הגיוס לצבא. מה קורה אתך?

"כרגע אני עוד לא יודע, כי יש לי בדיקה חשובה בעוד חודשיים, השאיפה היא להתגייס לחייל אוויר".

קבלים את יובל באהבה (צילום עצמי)
קבלים את יובל באהבה (צילום עצמי)

יושב ראש האופוזיציה בנצרת עילית, חבר המועצה אלכס גדלקין, המשמש גם כיושב ראש האגודה למלחמה בסרטן בעיר, נטל אף הוא חלק באירוע. "מתוקף תפקידי ליוויתי את יובל לאורך כל הדרך, אני שמח שהתקופה הזו מאחוריו ומאחל לו ולמשפחה שלו כל טוב".

אביו של יובל, סאשה סיכם ואמר: "איזה כיף ליובל שיש לו כאלה חברים, אנחנו מודים מכל הלב לכל מי שארגן את המסיבה. זה עשה לו טוב, חיזק אותו ואנחנו מאושרים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות