fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"המתחם של עפולה והעמק"

"העפולאים ותושבי הסביבה יודעים שמתחם עמק סנטר הוא הבית של האזור כולו- כאן הכל קורה", כך אומר מוטי מאמו, מנכ"ל מתחם פרנדלי- עמק סנטר
מתחם פריינדלי עמק סנטר
מתחם פריינדלי עמק סנטר

את מתחם עמק סנטר כמעט ואין צורך להציג לציבור בעפולה והאזור. המתחם שינה את פני המסחר בעיר והפך לאטרקציה לא רק בקרב עפולאים אלא כמעט בקרב כל מי שעובר דרך עפולה צפונה או דרומה. בתקופה האחרונה עובר המקום שינוי דרמטי, מחדש פניו ומעמיק את הקשר שלו עם כאילו העפולאים.

מתחם פריינדלי עמק סנטר
מתחם פריינדלי עמק סנטר

מנכ"ל המתחם, מוטי מאמו, נמצא בתפקידו כבר שלוש שנים ואת טביעות האצבע שלו ניתן לחודש היטב בכל מקום. כבר בהגעה למקום, קיימת חנייה בשפע, ממש בצמוד לחנויות, כך שמי שמבצע קניות לא צריך לכתת רגליו וללכת לחפש חנייה.

המתחם עצמו   מתחדש כל הזמן. מלבד רשתות האופנה המובילות בישראל, רשתות הסלולר ומסעדות המזון המשובחות, מוטי מקפיד לחדש כל הזמן את מגוון החנויות ולהתאימם לרצון הצרכנים. כך למשל, נכנסה לאחרונה למקום חנות חדשה של מזון בעלי חיים וממש בקרוב יפתח במקום מרכז רפואי פרטי חדשני וייחודי בגליל, אליו עוד נשוב בהמשך.

אבל לא רק חנויות חדשות, כמו רשת תמנון שהגיעה למתחם ופתחה חנות חדשה המשתרעת על פני 450 מטר,   צצות במקום. גם החנויות הוותיקות יותר לא שוקטות על השמרים ומחדשות פניהם. כך למשל, רשת רנואר שיפצה והגדילה את החנות שלה במתחם והפכה אותה לאחת החנויות הגדולות והיפות בישראל. המנכ"ל מאמו מסביר: "אנחנו מתחדשים כל הזמן, בלי הפסקה. חידוש זה חלק מהחיים במתחמים מהסוג הזה ואצלנו הוא נעשה כחלק ממדיניות. אנחנו מתאימים את המקום לצרכים של שנת 2025, מבצעים תמיד תהליכים של שיפוץ חנויות קיימות והחלפות של שוכרים כדי להפוך את החנויות לחדשניות ורלוונטיות".

סיבוב קצר במתחם במזג האוויר הקריר ששרר השבוע בעפולה, מגלה כי כמעט כל הצרכים של העפולאים ותושבי הסביבה נמצאים במקום אחד, כך שלא צריך ללכת ולרכוש מוצרים מכל מיני מקומות ולצאת מותשים. לא מעט האנשים המגיעים לאזור, מספר מוטי, שמגיעים על מנת לבלות. הם מסתובבים בין חנויות האופנה, קונים צעצועים, רוכשים ספרים, כלי בית, אוכלים במסעדות ומקנחים בגלידה. אפילו בית מרקחת קיים בתוך הסופר פארם, כך שבאמת אין לצרכן סיבה ללכת למקום אחר- הכל מרוכז כאן. "הצרכן מקבל אצלנו הכל", אומר מוטי, "קודם כל גיוון גדול מאד של חנויות, הוא יכול לרכז הכל בביקור אחד, חנויות שהם גם לואו קוסט וגם פרימיום וכמובן כל מה שבאמצע. לא נוסעים לפוקס ואז לתמנון. הכל כאן במרחק הליכה אחד מהשני".

בעלי המתחם, קרן רית 1 וחברת JTLV, כאמור לא שוקטים על השמרים ומתאימים את המקום לצרכים העדכניים של הלקוחות. המתחם עומד לעבור שינוי עיצוב דרמטי ועתידני כאשר הוא נמצא רגע לפני הרחבתו ועטיפתו בחיפוי מיוחד. מוטי: " המתחם עומד להיות מעוצב ברמה גבוהה ועדכנית מאד. הוא יחופה בחומרים מיוחדים, זכויות מרהיבות וצבע קיר מיוחד. אנחנו מכוונים גבוה בנושא הזה ומעצבים את המקום מחדש כי יודעים שהמתחם עומד להיות מרכז עפולה.

העיר עוברת שינויים דרמטיים ואני מעריך שתוך שנים לא נכיר אותה כלל ואנחנו משתלבים בשינוי הזה ומתאימים עצמנו לעתיד. במסגרת הרחבתו וזה משהו שאני מגלה כעת לראשונה, יוקם במקום סופר גדול וגם בתי קולנוע לאחר שזיהינו שמדובר בחוסר משמעותי בעיר ובאזור".

מוטי עצמו גר בשמשית אבל הוא כבר עפולאי לכל דבר, שותף בקבוצות ווטס אפ של עפולאים ומעודכן בכל מה שקורה בעיר. הוא חי ונושם עפולה. "אני אוהב את העפולאים ואת כל תושבי הסביבה. מגיעים אלינו מעפולה ומכל האזור, מנצרת ועד בית שאן כי את החוויה שאנחנו מעניקים כאן אין במקום אחר".

בקרוב יפתח במקום המרכז הרפואי RMC, שעומד לשנות את שירותי הרפואה אותם מקבלים תושבי הגליל כולו. המקום, בבעלות פרטית, הוקם בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים על פני שטח של 3000 מ"ר ויתמחה בכירורגיה ויעניק שירותים למבוטחים הקופות וחברות ביטוח. "ההקמה של המרכז הרפואי עומדת להיות שינוי משמעותי ומבורך לא רק לאנשי עפולה והעמק אלא לגליל כולו", אומר מוטי, "עד עכשיו כל תושב בגליל שהיה צריך שירותי כירורגיה קטנים יחסית, היה צריך לנסוע לתל אביב או למרכז. החל מהחודש הבא כולם יגיעו לאן והמרכז ייתן להם פתרונות".

מוטי מקיים מדי פעם אירועים במתחם על מנת לקרב עוד ועוד לקוחות לחנויות וישיק בקרוב את מועדון הלקוחות עם הגרלה ראשונה במסגרתה כל מי שמצטרף כחבר מועדון למתחם ורוכש ב-249 ₪, נכנס להגרלה של טרקטורון.

הוא גם מקפיד במיוחד על הידוק הקשר עם הקהילה. הוא נמצא בקרב צמוד עם מחלקת הרווחה ומסייע ככל הניתן. כך למשל, אימץ לאחרונה המתחם ילד עפולאי שכשרוני במיוחד בכדורגל וידו אינה משגת ורכש עבורו בגדי ספורט ונעליים. רשת המרכזים הקהילתיים בעיר, 'שחקים', מקיימת במקום פעילויות כמו גם 'נראים בשכונות', המקיימת פעילות בשכונות עפולה וערבי כישרונות צעירים. "זה חשוב לנו במיוחד", הוא אומר, "עפולה והאזור כלו זה הבית שלנו. זה המתחם של עפולה והעמק. מבחינתי חשיבה מכוונת קהילה זה דבר חשוב ביותר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות