fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"המשרד לפיתוח הנגב והגליל יוביל החלטה שתאפשר לנצרת עילית להמריא"

השר אריה דרעי המופקד על משרדי הפנים ופיתוח הנגב והגליל נרתם לגייס את שאר המשרדים ולהוביל החלטת ממשלה
דרעי ורונן פלוט השבוע צילום ישראל פרץ
דרעי ורונן פלוט השבוע צילום ישראל פרץ

ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט, התקדם ביום חמישי שעבר צעד משמעותי לקראת החלטת ממשלה שתעמיד את נצרת עילית בסדר העדיפות ותעניק לה הטבות מיוחדות במסגרת "טיפול נקודתי".

פלוט מקדם את המהלך מיום כניסתו לתפקיד ובתוך כך הצליח להעלות את הסוגיה לדיון בוועדת הכספים ובמליאת הכנסת. כמו כן הוכנה טיוטת הצעה ו- 82 חברי כנסת חתמו על נייר עמדה התומך בהצעה לקראת הבאתה לישיבת הממשלה.

דרעי ופלוט השבוע צילום ישראל פרץ
דרעי ופלוט השבוע צילום ישראל פרץ

ביום חמישי שעבר נרשמה התקדמות משמעותית בתהליך. השר אריה דרעי האמון של שני משרדי ממשלה רלוואנטיים ליישום המהלך, הודיע על כוונתו לדחוף ולהוביל את ההחלטה באופן יזום. השר דרעי: "דרך וועדת שרים לנגב גליל שאני עומד בראשה נעביר החלטה בע"ה לנצרת עילית, כדי לתת לה להמריא ולהתגבר על ביורוקרטיה. מדובר בתכנית עם הרבה כסף ואני מקווה שמשרדי ממשלה נוספים ירתמו כי החלטה כזו קורית פעם בהיסטוריה".

השר דרעי אמר את הדברים במהלך טקס הענקת אזרחות כבוד של העיר נצרת עילית. דבריו הבהיר כי האינטרס של נצרת עילית בהיותה עיר מרכזית בגליל הינו בעוכריו של המשרד לפיתוח הנגב והגליל וכי קיים קונצנזוס מקיר לקיר בדבר נחיצותו וחשיבותו להתפתחות העיר  והאזור כולו.

ראש העיר רונן פלוט הגדיר את ההודעה הדרמטית של השר דרעי "החלטה היסטורית" הוא אמר כי הנכונות של השר הבכיר לקחת על עצמו להוביל את המהלך היא צעד גדול לקראת יישומו וכי יש בכך משום הבשורה של ממש לעיר ולתושביה. "המשמעות של טיפול נקודתי לנצרת עילית היא הזרמת תקציבים גדולים לפיתוח העיר במסלול מיוחד החורג  מהקריטריונים ומתעדף אותה לעומת ערים אחרות. אני עובד על המהלך הזה מיומי הראשון בתפקיד ורואה בו את המפתח לשינוי המיוחל שיהפוך את העיר לאטרקטיבית ומובילה בצפון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות