fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלחצי נו תלחצי

מדי יום המיילדת דנה הופר, פוגשת בבית החולים פוריה, נשים הכורעות ללדת. מעטות יודעות שהופר היא גם מחברת הספר "תלחצי" להכנה ללידה. "הן באות ללידה עם הרבה פנטזיות ותמונה לא כל כך מציאותית", אומרת הופר
דפנה הופר ויולדת בבית החולים פוריה (צילום: דוברות פוריה)
דפנה הופר ויולדת בבית החולים פוריה (צילום: דוברות פוריה)

"אז כן, המקצוע שלי הוא אולי המקצוע הכי מרתק בעולם (לפחות בעיני), ואכן אני נוכחת כמעט כל יום בהגעתם של חיים חדשים אל העולם, ואני רואה סביבי הרבה דמעות שמחה והרבה אהבה והתרגשות".

דפנה הופר
לידה זה לא פיקניק. דפנה הופר (צילום: דוברות פוריה)

דנה הופר, עובדת כמיילדת בחדרי הלידה במרכז הרפואי פוריה, מזה חמש שנים. בעבר עוד כשלמדה סיעוד במטרה להיות מיילדת, ניהלה בלוג משלה בו העלתה רשמים וחוויות שלה מהלימודים ובהמשך מההתנסות בחדר לידה. לפני שנה לערך במהלך חופשת הלידה, לאחר לידת בנה נדב, החליטה ליצור מכל החומר שאספה ספר. הרעיון התגלגל והספר הגיע לדפוס בהוצאת סי.אל .

היא בת 37 ומתגוררת בישוב מעלה צביה (מועצה אזורית משגב), לדנה שני ילדים, שניהם נולדו במרכז הרפואי פוריה.

את הספר היא כתבה במשך שלוש שנים וכיום ניתן למצוא את "תלחצי" בחנויות הספרים.
"אני לא אוהבת להגיד "תלחצי" , אומרת דנה, "אבל זה מאד מתחבר ללידה ולסיטואציה של חדר לידה. הספר מיועד לנשים, למרות שאני חושבת שגם גברים יכולים ליהנות ממנו, זה בעצם תיאור של עולם הלידה ויש גם לא מעט הסברים. יש הרבה דברים שנשים לא יודעות, הן באות ללידה עם הרבה פנטזיות ותמונה לא כל כך מציאותית, הספר יוצר חיבור יותר אמיתי למציאות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות