fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המאמן איסלם כנעאן, יאמן את קבוצת הנוער של הפועל נצרת עילית גם בעונה הבאה

קבוצת הנוער של נצרת עילית סיימה השבוע את העונה במקום ה- 4 בטבלה, עם 42 נקודות ועם מאזן של 13 ניצחונות לעומת 10 הפסדים
נוער הפועל נצרת עילית (צילום עצמי)
נוער הפועל נצרת עילית (צילום עצמי)

המאמן איסלם כנעאן, צפוי לאמן את קבוצת הנוער של הפועל נצרת עילית גם בעונה הבאה, זו ההחלטה שצפויה להתקבל במחלקת הנוער של המועדון. כנעאן זוכה להערכה רבה ונכנס היטב לנעליו של דני אומנסקי, אותו החליף במהלך העונה האחרונה, לאחר שהוקפץ מקבוצת נערים א'.

נוער הפועל נצרת עילית (צילום עצמי)
נוער הפועל נצרת עילית (צילום עצמי)

איסלם כנעאן גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, שיחק במספר רב של קבוצות כולל בהפועל נצרת עילית. בקריירה שלו רשם גם גיחה לקבוצת הפאר של הכדורגל באורוגואי- פניארול מונטוידאו, שם שיחק במשך תקופה קצרה.

קבוצת הנוער של נצרת עילית סיימה השבוע את העונה במקום ה- 4 בטבלה, עם 42 נקודות ועם מאזן של 13 ניצחונות לעומת 10 הפסדים. המנכ"ל גיל ברעם מנסה כבר מספר שנים לכוון לליגת העל לנוער, וסבור שהעונה הייתה אפשרות לעשות זאת.

מלכי השערים של הקבוצה הם עודד צוקול ועבד אלחכים שהואן, שכבשו 8 שערי ליגה, ואציסלב (סלבה) אורחוב, שמסיים גיל נוער ושייך לסגל הבוגרים כבש 5 שערים.

המנהל המקצועי של המועדון, רועי כהן: "קבוצת הנוער עברה עונה טובה ולראייה סיימנו במקום ה- 4. מצד שני יש אכזבה כי יש חומר טוב שיכול היה להיאבק על שני המקומות הראשונים, אם היינו עושים שינוי מוקדם יותר ואף מביאים אולי זר איכותי היינו נאבקים על כרטיסי העלייה (השני   למבחנים). בעונה הבאה נרצה להמשיך מהיכן שסיימנו את העונה ולקרוא תיגר על הצמרת הגבוהה".

-יש שחקנים שפשר לסמן אותם כמי שיתלבו בקבוצה הבוגרת?

"יש מספר שחקנים שאפשר לסמן אותם, שכבר מתאמנים בבוגרים, כמו:סלבה אורחוב, עודד צוקול, חכים שהואן, איתי ארזי, והאחים גטה".

ראוי לציון מנהל הקבוצה, רונן מרקו, שהשקיע ימים ולילות למען הקבוצה והכל בהתנדבות. "אני בא מאהבה למען דור העתיד של הכדורגל בנצרת עילית", אומר מרקו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות