fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הישראלית היפה: מצאה תיק עם כסף וציוד יקר והשיבה לבעליו

שוש ביטון, אחראית גני הילדים בעיריית מגדל העמק, יצאה להליכה ומצאה תיק אישי ובתוכו מזומנים, פנקסי שיקים וציוד רפואי יקר ויצאה למסע חיפוש עד שזה הגיע לבעליו
זו שמצאה וזה שאיבד (צילום עצמי)
זו שמצאה וזה שאיבד (צילום עצמי)

סיפור עם סוף טוב: לפני כעשרה ימים השכימה שוש ביטון ממגדל העמק קום כדי לעשות ספורט יחד עם אחותה. בעודן צועדות סמוך לביתן הבחינה לפתע ביטון בתיק אישי מונח לצד הכביש. תחילה בחנה את התיק מרחוק ומיד הבינה כי מדובר בתיק אישי שנשכח על יד בעליו. היא החליטה לחפש את פרטי הבעלים בתוך התיק ולאחר בחינה קצרה בתכולתו מצאה כי בתוכו כסף רב, פנקסי שיקים, מסמכים וציוד רפואי אך פרטים אישיים ליצירת קשר לא הצליחה למצוא.

זו שמצאה וזה שאיבד (צילום עצמי)
זו שמצאה וזה שאיבד (צילום עצמי)

"מגדל העמק זאת עיר קטנה, חשבתי שאוכל למצוא תעודה מזהה ומיד ליצור קשר ולהשיב את התיק לבעליו אך ללא הצלחה", סיפרה ביטון.

למרות שלא הצליחה למצוא פרטי קשר, לא וויתרה והחליטה להעבירו בשעת בוקר מוקדמת לתחנת המשטרה. היא שינתה את מסלול ההליכה הקבוע ויחד עם אחותה הגיעו לתחנת המשטרה למסור את האבדה בתקווה שהשוטרים יצליחו למצוא את בעליו של התיק.

"פתאום קיבלתי טלפון ומהקו השני שוטר שואל אותי אם איבדתי משהו" שיחזר השבוע אלברט סעדה, תושב העיר את הרגע בו הבין כי איבד את תיקו האישי. "לא הבנתי על מה הוא מדבר אך לאחר שחיפשתי את התיק בבית הבנתי שהוא לא בנמצא ולמעשה איבדתי אותו. התחלתי לשחזר את מעשיי יום קודם לכן ונזכרתי כי הנחתי את התיק לצד הכביש בזמן שביקשתי לסדר משהו ופשוט שכחתי לקחת אותו".

סעדה, איש חינוך בגמלאות, מיד נזכר כי בתי קיים כסף, מסמכים אישיים וציוד רפואי חשוב ושאל את השוטר מי מצא את התיק כדי שיוכל להודות לו. שהבין שמדובר באשת חינוך אותה הוא מכיר היכרות מוקדמת הוא לא התפלא. "למזלי דווקא שוש היא זו שמצאה. אילולא אדם אחר היה מוצא ייתכן ולא היה מחזיר את התיק והיה נגרם לי עוול, אישי וכלכלי". סעדה לא התעצל כמובן והרים טלפון להודות לביטון על אזרחות טובה, "הודיתי לשוש על כך שדאגה להשיב לי את התיק. הלוואי וכולם ינהגו כפי שהיא נהגה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות