fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היכן יתקיים הדרבי הנצרתי?

פועל נצרת עילית היא הקבוצה היחידה בארץ, שהעירייה לא העמידה לרשותה את האצטדיון העירוני, וזאת למרות שהעירייה דאגה לנכות סכום של 110 אלף שקל מההקצבות הקבוצה, עבור שכירת המגרש.
הפועל נצרת עילית (צילום: חג'ג ראחל)
הפועל נצרת עילית (צילום: חג'ג ראחל)

 

ערן מלכין מנצרת עילית במשחק נגד אשדוד. איפה יתקיים הדרבי? (צילום: מיכאל מלכין)
ערן מלכין מנצרת עילית במשחק נגד אשדוד. איפה יתקיים הדרבי? (צילום: מיכאל מלכין)

 

 

ביום שני הקרוב אמורה הפועל נצרת עילית לארח את מכבי אחי נצרת בדרבי הגדול של הערים נצרת עילית ונצרת. נכון להיום לא ידוע היכן יתקיים המשחק, וזאת משום שאצטדיון גרין, מגרשה הביתי של נצרת עילית, אינו מאושר לקיום משחקים.

למעשה, הפועל נצרת עילית היא הקבוצה היחידה בארץ, שהעירייה לא העמידה לרשותה את האצטדיון העירוני, וזאת למרות שהעירייה דאגה לנכות סכום של 110 אלף שקל מההקצבות הקבוצה, עבור שכירת המגרש. "זה אבסורד", אומר יושב ראש הקבוצה רוני ליקוורניק.

בנצרת עילית בדקו מספר מגרשים באזור לקיום המשחק החשוב, אולם כולם נמצאים בשזרוע. "אנחנו אפילו לא רוצים לחשוב על המגרש שלא יהיה לנו מגרש ונספוג הפסד טכני", אומר המנכ"ל גיל ברעם.

מעיריית נצרת עילית נמסר בתגובה כי בימים הקרובים יושלמו העבודות לתיקון הליקויים באצטדיון. השאלה היא האם זה יקרה לפני הדד ליין שההתאחדות לכדורגל מעמידה לנצרת עילית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות