fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדובר העפולאי של המשרד לפתוח הנגב והגליל פורש

אחיקם משה דוד יוצא לדרך חדשה ופותח משרד יח"צ עצמאי
אחיקם משה דוד (צילום: יגאל לוי)
אחיקם משה דוד (צילום: יגאל לוי)

דובר המשרד לפיתוח הנגב והגליל, אחיקם משה דוד, תושב עפולה, פורש מתפקידו אחרי 3 שנים לטובת קריירה עצמאית. משה דוד יפתח בקרוב משרד יחסי ציבור עצמאי.

אחיקם משה דוד (צילום: יגאל לוי)
אחיקם משה דוד (צילום: יגאל לוי)

אחיקם משה דוד העלה פוסט לפייסבוק בו כתב: "גיל 40 אליו אגיע בקרוב מאד, הוא הזדמנות נפלאה לעשות חשבון אלו מן החלומות מהעבר הוגשמו ואלו לא: להיות בנאום של מנחם בגין, לראות את זוהר ארגוב ואריק איינשטיין בהופעה, לשוחח "שיחת רעים" עם סמנתה פוקס, ללמוד לשרוק בעזרת שתי אצבעות ולשחק בהרכב של בית"ר כשמלמיליאן ואוחנה לידי- כל אלה חלומות שכבר לא יצאו לפועל וכנראה שכבר לא יצאו".

הוא הוסיף וכתב: "אבל יש חלומות שכן התגשמו: שירתתי את מדינתי בגאווה, זכיתי לאהבה ענקית ולשלושה ילדים מדהימים, יש לי ערסל בגינה, הייתי במונדיאל בברזיל, אני מכין את הפיצה הטובה ביקום והגשמתי חלום ילדות להיות עיתונאי בכיר בעיתון מוביל ולעסוק בתקשורת וכתיבה כקריירה".

לסיכום כתב: "אז עכשיו, שניה לפני יום ההולדת, אני עוזב את המשרד לפיתוח הנגב והגליל לאחר תקופה נפלאה, מגשים עוד חלום גדול ובקרוב בע"ה אפתח משרד לייעוץ תקשורתי, אסטרטגיה וכתיבת תוכן".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות