בית / עמקים / הבית של העסקים / מהן פלטפורמות השיווק שמתאימות לעסק שלך?

מהן פלטפורמות השיווק שמתאימות לעסק שלך?

 

מאת: כנרת אייזנברג

כל עסק צריך לבחון מהן פלטפורמות השיווק המומלצות עבורו ואת החלוקה בין משאבי הזמן לכסף, אך תמיד לוודא ש-30 אחוז מהזמן יוקדש לשיווק.

להלן מספר פלטפורמות בסיסיות שכל בעל עסק יכול לתפעל באופן עצמאי:

1. רשתות חברתיות (אונליין): שימוש בשיווק דיגיטלי הוא מצוין, אך צריך לבדוק מהי הרשת החברתית המתאימה לכם. פייסבוק מאוד חזקה בישראל, אך לא מתאימה לכל עסק. אפשר להשתמש בלינקדאין, אינסטגרם, פינטרסט וגוגל+. הקמת פרופיל או דף עסקי הם ללא עלות ורק אם בוחרים לפרסם את הדף העסקי יש עלויות נוספות. חשוב להיות פעילים על בסיס קבוע ולדאוג להיראות ולהישמע עם פן חיובי ומעניין על מנת ליצור קהל אוהדים המעוניינים במוצרים / השירותים שלכם באופן תמידי.

הקדישו 30 אחוז מהזמן לשיווק. כנרת איזנברג (צילום: נטע אלונים)
הקדישו 30 אחוז מהזמן לשיווק. כנרת אייזנברג (צילום: נטע אלונים)

2. ניוזלטר / רשימת תפוצה (אונליין): שימרו על קשר עם כל הלקוחות שהגיעו לעסק שלכם במהלך חייו באמצעות דיוור על בסיס קבוע. חשוב להתחבר למערכת ניוזלטר מקצועית שתוכל להראות לכם את הסטטיסטיקות של הפתיחה ותיתן אפשרויות של דפי נחיתה ותבניות להשתמש בהן כדי שהנראות תהיה טובה.

3. ביקור בכנסים / תערוכות (אופליין): בכל תחום יש כנסים ותערוכות שנתיים, ומאוד חשוב למצוא את הזמן ולהגיע אליהם על מנת לחדש קשרים, ללמוד על הטרנדים והחידושים וגם על מנת להיראות ולהטביע את חותמכם בכל פעם מחדש, הווה אומר שאתם כאן כדי להישאר.

4. נטוורקינג (אופליין): בזכות התמדה והגעה תדירה למפגשי נטוורקינג ניתן ליצור קשרים עסקיים איכותיים שנשארים לאורח זמן ומניבים בזכות החיבור האישי. התוצאות מהנטוורקינג יגיעו בזכות השתתפות במפגשי נטוורקינג (אם בקבוצה קבועה או לא) לפחות פעמיים בחודש, כשלאחר מכן קובעים פגישות עם שניים-שלושה מהנוכחים והתחברות ברשתות החברתיות להמשכיות הקשר. כאשר אתם פוגשים את אותם האנשים שוב ושוב נוצר חיבור, אמון וקשר עסקי חברי שיוביל להעברת הפניות עסקיות איכותיות ושיתופי פעולה מוצלחים. יש מקרים בהם הקשר ייווצר באופן מיידי והפעילות העסקית תתפתח במהירות, ויש שמפגש לאחר חצי שנה או שנה יתחיל את השיתוף פעולה.

© הכותבת היא יועצת שיווקית והבעלים של ארגון "מפגשי נטוורקינג ויין"

 

בדוק גם

רוני ורותי ליקוורניק עם נור ג'אבר, בכיר ברשת קסטרו (צילום עצמי)

חנות הדגל של קסטרו תיפתח בקניון מבנה בנצרת עילית

רוני ליקוורניק, המשמש גם כחבר מועצת העיר נצרת עילית, אומר: "מדובר בחנות קונספט חדשה של קסטרו, שבהחלט מתאימה לחזונו של ראש העיר, רונן פלוט, לגבי נצרת עילית המתחדשת. אני מזמין את הקהל להתרשם מהחנות הענקית והחדשנית שלנו".

פריו סנטר צילום: דורון גולן

מרכז לרפואת חניכיים נפתח בקריות

בשורה חדשה לתושבי חיפה והקריות: מרכז רפואי 'פריו סנטר' בקרית חיים- מרכז המתמחה ברפואת חניכיים. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *