fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האיש שאמר "לא" לאינטל

חסן בסול, בוגר לימודי הנדסאי מכטרוניקה במכללה נצרת עילית יזרעאל התקבל לעבוד באינטל תוך כדי לימודיו ובמימון השנה השלישית על ידי החברה, ויתר על היוקרה לעבוד באחת החברות החשובות בעולם בתחומה ובחר בפניציה
חסן בסול (צילום עצמי)
חסן בסול (צילום עצמי)

חסן בסול סיים השנה את לימודי ההנדסאות מכטרוניקה במכללה נצרת עילית – יזרעאל. בימים אלה הוא בוחר באלו קורסים מקצועיים ימשיך ללמוד במכללה, הכיוון הוא לימודי חשמלאי מוסמך והסמכות.

חסן בסול (צילום עצמי)
חסן בסול (צילום עצמי)

סיפורו של חסן, תושב נצרת, הוא סיפור מרתק על צעיר שהגיע למכללה כדי לבנות לעצמו קריירה, הוא היה מכוון מטרה, ידע בדיוק לאן הוא שואף להגיע, אך המציאות עולה לעיתים על כל דמיון וחלום. "התקבלתי לעבודה באינטל, התאגיד הישראלי בחברה העולמית, חברת אינטל הסכימה לממן את המשך לימודיי ובפרט שאעבוד בחברה. הכיוון היה ברור, קריית גת, אינטל, מספר בחיוך חסן ומוסיף: אלא שלשמחתי רעייתי ואני חובקים בת בכורה אשר נולדה לפני זמן קצר וכל התמונה השתנתה", אומר חסן, אשר בעצה אחת עם רעייתו החליט לוותר על החלום ולהישאר קרוב לבת הבכורה, לרעיה ולמשפחה הגרעינית. "אין ספק שיש תחושה של פספוס ושל הפסד בהגשמה העצמית, אבל אחרי שקיבלנו את ההחלטה, בחרתי במשפחה על כל המשתמע מכך וגם בחרתי לעבוד במפעל רציני, איכותי, פניציה, כאחראי על מתקן האנרגיה של המפעל".

חסן מרוצה מאוד מעבודתו בפניציה וכבר הוכיח את מקצועיותו, אותה רכש במכללה נצרת עילית – יזרעאל. "הצלחתי לחסוך 261 אלף שקל כממונה אנרגיה במפעל וזו רק ההתחלה", מצטנע חסן, אשר מוסיף באותה נשימה: "מצאתי במכללה צוות הוראה מעולה, מקצועי ואיכותי, אני חייב לציין את המרצה שלי בשנה האחרונה גאנדי , שמקצועיותו הוכיחה את עצמה בעבודתי בפניציה".

 

לחסן יש חלום נוסף, שאיפה ממוקדת, במקביל לעבודתו החשובה בפניציה, להשתלב בהדרכה ובלמידה במכללה, "אני מאמין שגם זה יגיע", אומר חסן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות