fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ד"ר גטאס קורא לנצל את אחוזי ההצבעה הנמוכים ברשימות היהודיות

ממטה רונן פלוט נמסר: "אנו מגיבים אך ורק לדברים רציניים, תושבי נצרת עילית יאמרו את דברם בקלפי".
ד"ר ראיד גטאס (צילום עצמי)
ד"ר ראיד גטאס (צילום עצמי)

ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט, מנסה בכל כוחו כבר תקופה ארוכה להילחם בשאננות של התושבים, שאולי יחשבו שמכיוון שהוא מועמד יחיד לראשות העיר, הבחירות שיתקיימו ביום שלישי הקרוב למעשה הוכרעו. פלוט מכוון למועצת העיר, רוצה כמה שיותר נציגים מרשימתו במועצה וקורא לתושבים לצאת להצביע, כולל לתושבי עפולה והעמק, שכבר לא מתגוררים בעיר אבל עדיין רשומים בה.

ד"ר ראיד גטאס (צילום עצמי)
ד"ר ראיד גטאס (צילום עצמי)

"תנו לי חמש דקות בקלפי, אתן לכם 5 שנים מהלב", הוא חוזר ומשנן. לאחרונה פרסם בפייסבוק פוסט ארוך של ד"ר ראיד גטאס מרשימת דו קיום, שקרא לתושבים הערבים לצאת בהמוניהם ולנצל את אחוזי ההצבעה הנמוכים שצפויים אצל הרשימות היהודיות. בדיקה מעמיקה העלתה שהפוסט נכתב כבר בחודש יולי, אבל הדברים תקפים גם להיום.

בפוסט של ד"ר גטאס נכתב כי הפעם בשונה משנים עברו אין מערכה על ראשות העיר כי רונן פלוט הוא מועמד יחיד, יודעים שהוא עשה רבות למען העיר בניגוד לקודמו, עיקר המאבק יהיה על מועצת העיר, אנו חושבים שאחוז ההצבעה יהיה נמוך אצל הרשימות היהודיות כי הבחירות לראשות העיר הוכרעו למעשה, מה שיביא לשאננות אצלן.

גטאס מוסיף וכותב בפוסט ברשימת דו קיום מצפים ל-4-5 מנדטים, ושכמה שיותר חברי מועצה שיהיו למגזר הערבי במועצת העיר הבאה זה יעזור יותר לתושבים הערבים. הוא מבקש מהתושבים הערבים לצאת להצביע באחוזים גבוהים.

תגובתו של גטאס לא התקבלה עד סגירת הגיליון.

ממטה רונן פלוט נמסר: "אנו מגיבים אך ורק לדברים רציניים, תושבי נצרת עילית יאמרו את דברם בקלפי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות