fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גל ברזאני לא המריא למחנה האימונים בעקבות אי הבנות החוזה

שוער הפועל עפולה אמנם סיכם לשלוש שנים, אולם במעמד החתימה התברר לו שהסכומים הנקובים בחוזה הם אחרים. היו"ר אסולין: "הופתעתי ואני כועס עליו מאוד. הייתה אי הבנה ואפשר היה לפתור אותה"
גל ברזאני (צילום חגאג רחאל)
גל ברזאני (צילום חגאג רחאל)

השוער גל ברזאני החרים את מחנה האימונים של הקבוצה בבלגרד. ביום שני הפתיע בראזני, כשהודיע כי לא יגיע לנמל התעופה ולא יטוס לבלגרד. "שיקול הדעת שלו לא היה נכון, לא יודע מי הכניס לו דברים לראש", אומר האיש החזק בהפועל עפולה, דני אסולין.

גל ברזאני (צילום חגאג רחאל)
גל ברזאני (צילום חגאג רחאל)

ברזאני הגיע בשבוע שעבר להבנות על חוזה חדש לשלוש שנים. ביום ראשון, יממה לפני הטיסה, התברר לו כי מדובר בסכומים אחרים, לא אלה שנקבעו מול דני אסולין. "מה ציפו, שהוא יחתום על חוזה כאשר הובטחו לו מספרים אחרים?", תהה אחד ממקורביו של השוער הצעיר.

"הופתעתי ואני כועס עליו מאוד", אומר אסולין, "הייתה אי הבנה ואפשר היה לפתור אותה, לא הצליחו לתפוס אותי וחבל. הופתעתי מהצעד שלו ואני גם כועס, כי גל זה ילד שאני אוהב, אני רואה בו את שוער העתיד של הפועל עפולה ולכן סיכמתי איתו לשלוש שנים. אם יש בעיות אני פה בשביל לפתור אותן, במיוחד שמדובר בשחקן בית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות