fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תפוס ת'כריש גרסת בית שאן

מה קרה כאשר שלושה חובבי דייג מבית שאן יוצאים לדוג במימי הים התיכון?
הכריש והבית שאנים
הכריש והבית שאנים (צילום: עצמי)

צוות של דייגים שמכנה עצמו "דייגים ספורטיביים" מבית שאן, הגיעו לחופי חדרה כמידי שבוע לדוג להנאתם. הם לא חלמו שמה שיעלו בחכתם יהיה כריש מזן סנפירתן, במשקל 100 קילו.

הדייגים מבית שאן מקפידים במשך שנים לצאת למסע דייג לפחות פעם בשבוע, הם עושים זאת בשביל ההנאה והספורט ולכן מחזירים את העולה בחכה היישר אל הים הגדול. שלושת החברים, בסביבות גיל ה- 30 לחייהם, הם: יאיר בן חמו חשמלאי מבית שאן, מאור דרעי בעל מסעדה בבית שאן ומיקי עמור בעל חנות לציוד דייג וחיות בעיר.

השבוע הגיעו החברים לאחד מחופי חדרה הסמוכים לתחנת הכוח, שם המים חמים במיוחד, וידוע שהכרישים מתקרבים שם עד לחוף כדי להתחמם. הם שלחו את חכתם למים והתקשו למשוך את היצור המתנגד, בסופו של מאבק שארך שעתיים וחצי הצליח יאיר בן חמו להעלות את הכריש ליבשה.

"אני עדיין באופוריה, זה לא משהו שקורה כל יום", מספר בן חמו, "הוצאנו ממנו המון קרסים, ככול הנראה של ניסיונות אחרים לצוד אותו, אחרי ההתרגשות הגדולה מצד המתקהלים סביבנו החזרנו את הכריש אל להקתו במי הים התיכון".

לא חששתם להתעמת מול החיה האכזרית?
"באותם רגעים לא, אבל עכשיו במבט לאחור אני מבין שזו הייתה סיטואציה מלחיצה. זו ממש אטרקציה", מוסיף עמור, "מסתבר שבחודש הזה הכרישים הללו נוהגים להגיע בשל חום המים באזור, הם מגיעים בלהקות גדולות, אבל אין מה לחשוש, הם לא מזיקים".

הכריש והבית שאנים
שוחרר לים. הכרישים מבית שאן בחופי חדרה(צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות