fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמקים: המשטרה עצרה ציידי חוחיות

ארבעה ציידים נעצרו בסמוך לבית אלפא כשברכבם נתפסו עשר ציפורים
החוחיות שנתפסו בציד
החוחיות שנתפסו בציד (חטיבת דוברות המשטרה)
החוחיות שנתפסו בציד
החוחיות שנתפסו בציד (חטיבת דוברות המשטרה)

שוטרי סיור ממשטרת בית-שאן עצרו הבוקר (ראשון) ארבעה חשודים בצייד בלתי חוקי של חוחיות באזור החקלאי של קיבוץ "בית -אלפא". בעקבות הודעה של רב"ש קיבוץ בית אלפא על כך שבשדות החקלאים נראה רכב ובו מס ' חשודים שנמלטו מהמקום כאשר הבחינו ברב"ש ניגש לבדוק את פשר מעשיהם.

למקום הגיעו שוטרים ממשטרת בית שאן החלו בסריקות במהלכן הבחינו ברכב החשוד ביקשו לבדוק את נוסעי הרכב אך הרכב פתח במנוסה , השוטרים הצליחו לעצור את הרכב בסמוך לקיבוץ גבע.

ברכב נתפסו עשר ציפורים מסוג "חוחית" שהינה חיית בר מוגנת האסורה לצייד , כלובים ,מלכודות ורשתות ששימשו לצייד. נעצרו גבר ואישה בשנות השלושים תושבי טייבה שבמשולש וכן שני שוהים בלתי חוקיים ( 26,37) תושבי שכם. הארבעה נעצרו והועברו לחקירה בתחנה , דיווח הועבר לרשות הטבע והגנים.
פקד ערן זוערי קצין השיטור הקהילתי במשטרת בית שאן ציין:"תגובה מהירה של שוטרי הסיור הביאה ללכידתם של החשודים בצייד לא חוקי , אנו נעביר את הטיפול לרשות הטבע והגנים על מנת שהציפורים יוחזרו במהרה למקומם הטבעי בטבע".

צייד לא חוקי. שוטרי סיור עם ציידי החוחיות (חטיבת דוברות המשטרה)
צייד לא חוקי. שוטרי סיור עם ציידי החוחיות (חטיבת דוברות המשטרה)

הרכב ששימש את החשודים נתפס והמשך יוחלט האם יחולט. במהלך החקירה הגבר והאישה הכחישו מעורבות בצייד וטענו שהם לקחו את השוהים הבלתי מהשטח החקלאי עם כל הציוד והציפורים "טרמפ" אל מחוץ לשטח החקלאי. פקחי רשות הטבע והגנים יחקרו את החשודים וימסרו לידיהם קנסות כספיים , החשודים בשהייה בלתי חוקית יובאו במהלך היום לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש נצרת .

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות