fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכשיו כולם כבר מכירים אותו

סהר כהן עבר לא מעט תחנות בקריירה הקצרה שלו, לפני שנחת בהפועל בית שאן, שם גם התחיל את הדרך. אחרי שער הבכורה שכבש לרשת מגדל העמק, הוא אומר: "אני משחק מהלב כי זו העיר שלי, יש לנו קהל נפלא, הנהלה, מאמנים ושחקנים נפלאים וחובת ההוכחה עלי"
סהר כהן (צילום: עצמי)
סהר כהן (צילום: עצמי)

סהר מי? שאלו את עצמם אוהדי הפועל בית שאן, כשסהר כהן נכנס למשחק בדקה ה- 80 במשחק הסוער נגד הפועל מגדל העמק. אחרי שהחייל בן ה- 19, המשרת בבסיס חיל האוויר ברמת דוד, כבש את השער הרביעי לרשת מגדל העמק, והראשון בקריירה הבוגרת שלו, כבר לא היו ביציע כאלה ששאלו מי הבחור. "זו הרגשה כייפית וטובה, לבית שאן יש את הקהל החם והתומך ביותר בליגה", הוא אומר.

סהר כהן (צילום: עצמי)
סהר כהן (צילום: עצמי)

סהר דהן עבר לא מעט נדודים במהלך הקריירה הקצרה שלו, שהתחילה בבית שאן. בגיל 15 הוא שיחק בנערים א' תחת הדרכת המאמן שלמה לוי, ומאז יצא לדרך שכללה לא פחות מחמישה מועדונים, עד שסגר מעגל וחזר לעיר בה הוא מתגורר. את בית שאן עזב לטובת מכבי חיפה נהלל, שם כבש 40 שערים תחת הדרכתו של המאמן סמי מיכאלוב. בנערים א' שיחק במכבי נתניה תחת הדרכתו של ישראל צרפתי. הוא פתח היטב, נפצע ולא הצליח לחזור לעצמו. משם עבר להפועל קריית שמונה. את גיל הנוער עשה שנה וחצי בהפועל חיפה, תחת הדרכתו של יוסי עמר ובחצי העונה שעברה שיחק בהפועל נצרת עילית, תחת הדרכתו של גיל סאבו. העונה חזר לבית שאן, לא קיבל דקות משחק, התייאש ועזב. אלא שבמקום לקחת שוב את מקל הנדודים, החליט לפני חודש וחצי לחזור.

למרות השער, אתה עדיין מקבל פירורי דקות. זה מספק אותך?
"לא, זה עדיין לא מספק אותי, אבל אני מאמין שזה יבוא לאט לאט. אני מאמין שאקבל במה, יש לי סבלנות, אני רוצה להוכיח את עצמי, כרטיס השחקן שלי שייך להפועל בית שאן ואני לא הולך לשום מקום".

איך הייתה ההרגשה אחרי השער שכבשת.
"מדהימה, מצוינת, הרגשתי שאני יוצא לדרך חדשה. הרגשתי שהוכחתי משהו ואני צריך להוכיח הרבה יותר. אני משחק מהלב כי זו העיר שלי, יש לנו קהל נפלא, הנהלה, מאמנים ושחקנים נפלאים וחובת ההוכחה עלי".

בהתחלה הקהל בכלל לא הכיר אותך
"נכון, הם לא ידעו מי אני חוץ מכמה חברים שלי ביציע, עכשיו כולם מכירים אותי. זו הרגשה כיפית, נפלאה, יש לנו את הקהל מספר 1 בליגה א', הם מלווים את הקבוצה באש ובמים".

הסיפור המלא מתפרסם בעיתון "ידיעות הגליל"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות