fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ז'קי לוי מנסה למנוע קיצוץ התקציבים מהממשלה

ראש העיר בית שאן: "לא סוד שאנחנו לפני תקופה לא קלה. יש החלטות וקיצוצים שכולנו נפגעים מהם, בעיקר הרשויות הקטנות"
זקי לוי, צילום: קרן אקריש
מחיר השאננות. זקי לוי, צילום: קרן אקריש

ראש העיר בית שאן, ז'קי לוי, נערך בניסיון למנוע פגיעה בעירו, בעקבות כוונת האוצר לקצץ בתקציבים לרשויות המקומיות בכלל ולעירו בפרט. "זה לא סוד שאנחנו לפני תקופה לא קלה. יש החלטות וקיצוצים שכולנו נפגעים מהם, בעיקר הרשויות הקטנות ואני אביא לדוגמא את הקיצוץ במענקי האיזון של מיליוני שקלים", הוא אומר.

 לוי מגלה כי "באוצר טענו שרכבת העמק זה לא כלכלי, אבל אני הצלחתי לשכנע את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואת שר התחבורה ישראל כץ, לפעול מול משרד האוצר ואישרנו את התוכנית וכל מי שנוסע היום לכיוון חיפה רואה כבר את העבודות שמתבצעות בשטח".

זקי לוי, צילום: קרן אקריש
זקי לוי, צילום: קרן אקריש

ז'קי לוי סבור ש"שרי הממשלה אוהבים לעזור לבית שאן כי הם רואים תוצאות בעיניים. סילבן שלום היה כאן אחרי שהמשרד לפיתוח הנגב והגליל היה שותף לפרויקט סיסמה לכל תלמיד וראה איך זה קידם את בתי הספר והתלמידים שלנו.

אנחנו מקבלים תקציבים משמעותיים מכל המשרדים, כמו משרד השיכון שעוזר לנו בשיקום שכונות ואפילו בתחום המסחר עם פרויקט רסקו בהשקעה של יותר מ-20 מיליון שקל, משרד החינוך, התיירות והרשימה עוד ארוכה, ואנו מקווים כי הסיוע לא יקוצץ".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות