fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפרס שייך לשרלי דהן

שרלי דהן נבחר מבין רבע מיליון עובדים בענף. בנימוקים: משמש כמנהל עבודה ראשי בפרויקטים חשובים. הוא מצטיין בעמידה בלוחות זמנים ודאגה לאינטרסים של החברה"
שרלי דהן צילום MD סטודיו
שרלי דהן (צילום MD סטודיו)
שרלי דהן  צילום MD סטודיו
שרלי דהן (צילום MD סטודיו)

שרלי דהן, תושב בית שאן, זכה בפרס העובד המצטיין של ענף הבניין והעץ. דהן, המועסק כמנהל עבודה ראשי בחברה הקבלנית מרדכי בנימין ובניו, נבחר ביחד עם עוד 14 עובדים לקבל את הפרס היוקרתי מתוך רבע מיליון עובדים בענף.

דהן קיבל את הפרס בסוף השבוע האחרון בנוכחות אלפים מעובדי ענף הבניין והעץ מידיהם של יו"ר הסתדרות עובדי הבנין והעץ, יצחק מויאל, ונשיא התאחדות בוני הארץ, נסים בובליל.

בנימוקי בחירתו של דהן נכתב כי הוא מועסק בחברת מרדכי בנימין ובניו מאז 1986. הוא החל את דרכו כמפעיל צמ"ה והוסמך כמנהל עבודה ב-1998. "שרלי משמש כמנהל עבודה ראשי בפרויקטים חשובים. הוא מצטיין בעמידה בלוחות זמנים ודאגה לאינטרסים של החברה, תוך הקפדה על טיב ביצוע ובטיחות. שרלי דואג מאוד לצוות העובדים ולכן הם מרגישים מחויבות לעמידה ביעדי הפרויקטים בניהולו. הוא מנהל את קבלני המשנה ביעילות ובאדיבות, מוצא פתרונות יצירתיים לבעיות טכניות מורכבות וכל זאת בענווה ובצניעות מעוררת הערכה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות