fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל בית שאן: "אין אף אחד מעל למועדון"

רק עלייה לליגה א', זו המטרה שהציבו לעצמם בהפועל בית שאן, שיצאה השבוע לדרך תחת הדרכתו של איתן טייב
צילום אביב עובדיה

עם הפנים החדשות (כפיר דר, דאוד עליסאת, שניר שטרית) ועם הפנים הישנות (אבי דנן, כפרי אזולאי, מוטי אוחיון, זיו סויסה ואחרים), יצאה השבוע לדרך הפועל בית שאן מודל 2012/13, כאשר המטרה ברורה וידועה, עלייה לליגה א'.

חברי ההנהלה שנכחו באימון הבכורה ביום שני, אלי מנחם, אילן אבוטבול ושוקי טייב, אפילו לא היו צריכים להסביר. קבוצה עם מתקן כזה ואוהדים כל כך חמים חייבת לשחק לפחות בליגה הלאומית, זה היה המסר שלהם.

28 שחקנים, חלקם נבחנים, התייצבו לאימון הבכורה. מי שנעדר היה השוער אושרי לוי, שסיכם את תנאיו, אבל בעיה טכנית סביב הרכב שלו מנעה ממנו להגיע. בהנהלה מיהרו להבהיר: אין אף אחד מעל למועדון. מי שלא יגיע לא יהיה בקבוצה. לא יהיה אושרי לוי? יהיה שוער אחר. לקבוצה יש מטרה ונגיע אליה איתו או בלעדיו".

יניב דרעי זכר חסד נעורים והגיע לצפות באימון הבכורה. "כמה חבל שהוא לא אצלנו, אין לי ספק שהוא יכול היה לעזור לנו", אומר חבר ההנהלה שוקי טייב. אז יניב דרעי בנצרת עילית, והפועל בית שאן תטרך להסתדר בלעדיו.

היתושים, הפכו מהר מאוד לכוח השולט בשטח. השחקנים הוותיקים כבר התרגלו, החדשים עוד יתרגלו. מנהל האצטדיון הוותיק, משה איפרגן, אחד שכבר ראה ושמע הכל, הזכיר לכולם איך בעונה השנייה בליגה הלאומית, המאמן לופא קדוש עלה לאימון עטוף מכף רגל ועד ראש בחום המתיש, כדי להימלט מאימת היתושים, אבל זה לא עזר לו והוא קרא לאיפרגן, שמצידו השקה את הדשא, וסיפר לקדוש על ריסוס מיוחד שירחיק את היתושים. רק אחרי שקדוש נעקץ שוב, הבין שאיפרגן בעצם עבד עליו.

המאמן איתן טייב שוחח עם השחקנים לפני אימון הבכורה ואמר להם: "המטרה היא לעלות ליגה, השקענו הרבה כסף, לא רוצה עבירות משמעת, רוצה לבוא וליהנות כמו בעונה שעברה, אבל להשלים את מה שפספסנו בעונה שעברה- עלייה".

השקיעו הרבה כסף. הפועל בית שאן (צילום: אביב עובדיה)

כשטייב מדבר על ההשקעה העצומה הוא מתכוון מלבד לאצטדיון הכי טוב בליגות הנמוכות, להשקעה בתשתיות, ובעיקר להקמת חדר כושר מהודר ומאובזר, שהרבה קבוצות בליגת העל יכולות רק לקנא בו.

מי שאמור להיות אחד הכוכבים המרכזיים בקבוצה, מוטי אוחיון, נראה מרוצה מאוד, ואפילו הבריז משמירה בבסיס מצל"ח הסמוך, לטובת האימון: "אחרי שסידרו לי לשרת ליד האצטדיון כל כולי נתון להפועל בית שאן. הבטחתי לאבא שלי שאעלה את הקבוצה לליגה א' ואני מתכוון לעמוד בהבטחה. יש כאן תנאים נהדרים, קבוצה מקצוענית, אין מצב שלא נעלה, אבל עלייה עושים בעבודה קשה ולא בדיבורים".

אחד שכבר זכה בגביע המדינה, שיחק בליגת העל וגם בגביע אופ"א, הוא הבלם הוותיק אבי דנן. "גם בגילי עדיין מתרגשים מעוד פתיחת עונה", הוא מודה, "יש כאן תנאים פנטסטיים. מה המטרה? אני לא חושב שצריך לצאת כל שני וחמישי בהצהרות. כולם יודעים לאן אנחנו רוצים להגיע, השאר זה עבודה קשה ועוד פעם עבודה קשה", הוא אומר.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות