fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוד לוי: "אם הייתי בפוליטיקה, הייתי שם את האדם במרכז"

שר החוץ לשעבר דוד לוי בהרצאה השתתף בהרצאה אינטרנטית, במסגרת יום מנהיגות שהתקיים בבית שאן
דוד לוי
בריאות טובה דוד לוי (צילום ארכיון)
דוד לוי
מעמיד את האדם במרכז. דוד לוי (צילום ארכיון)

יום שיא מתוקשב בנושא מנהיגים, התקיים השבוע בבית שאן במסגרת מיזם "ססמה לכל תלמיד", בשיתוף אגף החינוך בעירייה. לאחר שתלמידי בתי הספר בחרו בדוד לוי, סגן ראש הממשלה ושר החוץ לשעבר כדמות הבולטת בנושא מנהיגות ביישוב, צפו התלמידים בשידור מביתו של דוד לוי, שמעו ממנו הרצאה אינטרנטית בנושא מנהיגות ולאחר מכן שאלו שאלות וקיבלו תשובות בשידור חי .

"אין בית ספר או פטנט למנהיגות, בוודאי שאדם לא יוכל לומר על עצמו שהוא מנהיג. תכונותיו, מעשיו והישגיו הם אלה שהופכים אדם למנהיג", אמר לוי לילדים שהאזינו לדבריו בשקט וריכוז מופתי.  לוי סיפר להם על קשיי הקליטה במעברה בבית שאן, התנאים הקשים, ובהמשך על המאבקים החברתיים, ההשתלבות בהנהגה המקומית ובהמשך בהנהגת המדינה בתפקידים שונים כשר הקליטה, שר הבינוי והשיכון ובהמשך כסגן רה״מ ושר החוץ.

אור, תלמיד כיתה ד׳ בבי״ס נועם, שאל: "האם היית חוזר לכנסת ומה היית משנה?"

לוי ענה: "אחרי 40 שנה של פעילות אינטנסיבית הגיע הזמן להשאיר את הבמה הפרלמנטרית לכוחות חדשים וצעירים. מה הייתי משנה? מעמיד את האדם במרכז הפעילות של ממשלת ישראל, פועל לכך שיהיה מאושר, שיחיה בכבוד, שיוכל להתקדם, לרכוש השכלה ומקצוע ולמצוא עבודה ראויה , לתת לו את הכלים לפתח את יכולתו, שכל צעיר יוכל למצוא קורת גג, שכל עיר פיתוח תזכה למשאבים המתאימים. אני מאמין שרבים מכם יצליחו וימצאו כאן בעיר הזו את עתידם. תנו ביטוי לחלומות שלכם והכי חשוב: ללמוד וללמוד. בלי ללמוד אי אפשר להגיע לשום מקום!"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות