fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גם החיזוק לא עזר: אולגה הובסה בבית שאן

מ.ס. גבעת אולגה שהתחזקה במספר שחקנים הפסידה בחוץ 4:1 להפועל בית שאן. באולגה ינסו להתחזק בעוד חלוץ בכיר
הצליח רק להשוות. אליעז שושן (צילום: ארכיון)
הצליח רק להשוות. אליעז שושן (צילום: ארכיון)

אכזבה גדולה נרשמה במועדון ספורט גבעת אולגה לאחר שנחלה תבוסה קשה במשחק חוץ להפועל בית שאן 4:1. במועדון ציפו לתוצאה טובה יותר במיוחד לאחר שהקבוצה התחזקה משמעותית בשבוע האחרון וצירפה לשורותיה עוד שלושה שחקנים בכירים בנוסף לשלושה שצורפו לפני כשבועיים.

בשבוע שעבר צורפו לקבוצה המגנים אופק בנטולילה שהגיעה מבית"ר כפר סבא ואשר דלראווי שהגיע מהפועל כפר שלם. בנוסף אליהם צורף הקשר בר אלסברי שגם כן הגיע מכפר סבא. השלושה מצטרפים לשוער יקיר קרטה, הקשר גל כולני והקיצוני עידו שוקרון שהצטרפו לקבוצה לפני כשבועיים.

הצטרפותם של השחקנים מצביעה על מיני מהפכה שביצע עמר בסגל המועדון מאותה קבוצה שנבנתה בקיץ האחרון. "כבר מתחילת העונה פנה המאמן בבקשה להנהלה כי הקבוצה חייבת חיזוק בכדי לעשות עונה טובה וזה התבצע לאחר חמישה מחזורים", אמר גורם בהנהלת הקבוצה, "עמר קיבל את כל מה שהוא מבקש וכעת חובת ההוכחה עליו ועל השחקנים".

בנוסף, בצוות המקצועי רוצים להתחזק גם בחלוץ בכיר ומחפשים את המימון הדרוש לכך. באולגה הסבירו, כי לא מן הנמנע שבכדי להביא את החלוץ המתאים, הקבוצה תשחרר מספר שחקנים שלא ימצאו את מקומם בסגל.

הפועל בית שאן, צילום: חגאג רחאל
שחקני בית שאן חוגגים (צילום: חגאג רחאל)

דרך אגב, כל השישה פתחו במשחק החוץ מול בית שאן שנגמר בהפסד. המשחק התחיל בגישושים אבל כבר בדקה התשיעית ספגה אולגה מכה קשה כאשר המגן החדש אשר דלראווי נפצע והוחלף על ידי מיכאל בן חמו. נכון לכתיבת שורות אלה לא ברורה חומרת פציעתו של דלראווי אך באולגה מספרים כי המצב לא נראה טוב.

בדקה ה-31 בית שאן מצאה את השער. מוטי אוחיון בעט מהאוויר ושוער אולגה הדף לצערו ישירות לרגלו של יניב דרעי שהעלה את המארחים ל-0:1 מוצדק. עד לסיום המחצית בית שאן חיפשה את השער השני אך ללא הצלחה.

חמש דקות מתחילת המחצית השנייה, שחקן אולגה אליעז שושן בעט חזק וקבע שוויון 1:1. חמש דקות החזיק השוויון. יניב דרעי הרים כדור חופשי מ-25 מטרים ואדיר דיין קבע 1:2 לבית שאן. המארחים המשיכו לתקוף ובדקה ה-76 מוטי אוחיון לא ספר את הגנת גבעת אולגה וכבש את השער השלישי במשחק והראשון שלו לאחר תקופה ארוכה. בדקה ה-80 השופט פסק בעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכותה של בית שאן, לאחר שאמיר אבלס הוכשל על ידי שחקן אולגה בר נימני. המצטיין המשחק יניב דרעי בעט חזק ושוער אולגה הדף את הכדור לרגלו של דרעי שהפעם לא פספס וקבע את תוצאת המשחק 1:4 גדול להפועל בית שאן.

בעקבות ההפסד, אולגה התדרדרה למקום העשירי בטבלה כשלזכותה 10 נק'. בית שאן שישית עם 13 נק'. ביום שישי הקרוב (29.11) אולגה תארח את עירוני טבריה ובית שאן תצא למשחק חוץ נגד אחווה עראבה.

הצליח רק להשוות. אליעז שושן (צילום: ארכיון)
הצליח רק להשוות. אליעז שושן (צילום: ארכיון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות