fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחירות בנצרת עילית: קצת יותר מ- 20 אחוזי הצבעה בלבד

שלוש שעות לפני סגירת הקלפיות בבחירות לראשות העיר נצרת עילית והמתמודדים מגבירים לחץ. רונן פלוט נתנאל טויטו מסתובבים בין הקלפיות ושולחים מאות הודעות SMS לתושבים, עם קריאה נרגשת לצאת ולהצביע.
נתנאל טויטו עם תומכים (צילום עצמי)
נתנאל טויטו עם תומכים (צילום עצמי)

שלוש שעות לפני סגירת הקלפיות בבחירות לראשות העיר נצרת עילית והמתמודדים מגבירים לחץ. רונן פלוט נתנאל טויטו מסתובבים בין הקלפיות ושולחים מאות הודעות SMS  לתושבים, עם קריאה נרגשת לצאת ולהצביע.

פלוט בקלפיות (צילום עצמי)
פלוט בקלפיות (צילום עצמי)

מסתבר שהבחירות לראשות העיר לא עושות יותר מדי רושם על התושבים. נכון לרגע זה, נרשמו קצת יותר מ- 20 אחוזי הצבעה בלבד. במגזר הערבי מגלים אדישות רבה יותר ואחוזי ההצבעה אף פחותים. "כנראה שהבחירות לא מעניינות אף אחד", אומרים גורמים פוליטיים.

אגב, בימים האחרונים התהדרו שני המועמדים בהודעת שמע, בה נשמע קול בערבית הקורא לתמוך במועמד זה או אחר.  מתוך כ- 40 אלף בעלי זכות הבחירה בנצרת עילית, יש לפחות כ- 8000 בעלי זכות בחירה מהמגזר הערבי. השאלה הגדולה היא במי הם יתמכו.

נתנאל טויטו עם תומכים (צילום עצמי)
נתנאל טויטו עם תומכים (צילום עצמי)

ההערכה היא שהקול הערבי לא יכריע את הבחירות, בגלל העבודה שיש רק שני מתמודדים, אבל הוא חשוב גם ליום שאחרי. כל ראש עיר שיבחר, ידוע שבעוד פחות משנתיים מצפה לו עוד מערכת בחירות, והוא יתבסס על הנתונים האלה בנוגע להתנהלותו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות