fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בזכות הלב החם של ליאוניד

עובד האגף הטכני בעיריית מגדל העמק, ליאוניד פטרוצ'נקו, הציל חתול שנדרס וטיפל בו במסירות עד שהחלים * עכשיו הוא חלק בלתי נפרד מאגף שפ"ע * הווטרינרית ליאת חדד לתושבים: "לשים את הזבל בתוך הפח ולא מסביב"
ליאוניד והחתולה שהציל
ליאוניד והחתולה שהציל

"אלמלא הלב החם של ליאוניד, ללא ספק החתול לא היה שורד", אומרים באגף שפ"ע בעיריית מגדל העמק.

ליאוניד והחתולה שהציל
ליאוניד והחתולה שהציל

לפני כשבועיים מצא ליאוניד פטרוצ'נקו, עובד האגף הטכני בעיריית מגדל העמק, המנוהל על ידי ודים ווליקובסקי, חתול שנדרס ברחוב קדש בעיר, כשהוא במצב קשה. "זה היה מחזה מחריד", מספרים באגף שפ"ע בעירייה, "בכלל לא היה לו עור בצד, הייתה לו דלקת חריפה, זה נראה מבהיל".

ליאוניד פטרוצ'נקו, הידוע כחובב חתולים מושבע, ובכל הזדמנות אומר שאסור לפגוע בחתול משום שיש לו נשמה, מיהר להבהיל אותו לווטרינרית של הרשות, ליאת חדד, שהעניקה לחתול טיפול ראשוני. מכאן עבר הטיפול לידיו המסורות של פטרוצ'נקו, שמדי יום מרח לחתול משחה, נתן לו אנטיביוטיקה והחליף לו תחבושות. לאט לאט אבל בטוח החתול החל להתאושש ועכשיו הוא חלק בלתי נפרד מהאגף, שם מאכילים אותו, משקים אותו ומרעיפים עליו חום ואהבה.

אחד מעובדי אגף שפ"ע ביקש לאמץ את החתול ולקחת אותו לביתו, אבל ליאוניד פטרוצ'נקו הטיל וטו. הוא שייך לכל עובדי האגף, אנחנו נדאג לו".

בארגון הרופאים הווטרינרים ברשויות המקומיות מבהירים כי בעת האכלת חתולי רחוב מומלץ לשמור על הכללים הבאים: יש להאכיל את חתולי הרחוב במזון יבש ואיכותי, בזמנים ומקומות קבועים, בכמות הנדרשת לכל ארוחה ולא מעבר לכך. כמו כן יש להקפיד לאסוף את שאריות המזון ואת כלי האוכל בגמר ההאכלה. ניתן להשאיר כלי מים נקיים בלבד ויחד עם זאת לדאוג שהמקום יישאר נקי ולא יזמין אורחים בלתי רצויים כמו מכרסמים וחיות בר. יש לדאוג ככל שניתן לבריאותם של החתולים המואכלים ולגלות ערנות למצבם הרפואי.

הווטרינרית העירונית ליאת חדד  פונה לתושבים: "לשים את הזבל בתוך הפח ולא מסביב, לא להשאיר מזון בקרבת בתי ספר, גני ילדים ומוסדות רפואיים, זה מושך את החתולים ואנו מבקשים למנוע את התופעה. יש לתושבים אחריות בנושא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות