fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אתה מחולל מהפכה בנצרת עילית"

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, חנך את בית קק"ל הראשון בארץ ופירגן לראש העיר רונן פלוט
חיבוק אמיץ. ריבלין ורונן פלוט (צילום ישראל פרץ)
חיבוק אמיץ. ריבלין ורונן פלוט (צילום ישראל פרץ)

מהפכת ההתחדשות העירונית שמתחוללת בנצרת עילית ומשנה את העיר על פיה, הגיעה עד לירושלים. הנשיא ראובן ריבלין גילה בקיאות מפתיעה בכל מה שמתרחש בעיר ובמהלך נאומו בטקס חנוכת בית קק"ל למצוינות דיבר ארוכות על האיש שעומד מאחורי המהפכה, ראש העיר רונן פלוט "אתה היית מנכ"ל הכנסת ובכנסת הכרנו אותך בולדוזר אמתי, אם היית אומר פלוט בכנסת, היו אומרים 'מי, הבולדוזר?".

חיבוק אמיץ. ריבלין ופלוט (צילום ישראל פרץ)
חיבוק אמיץ. ריבלין ופלוט (צילום ישראל פרץ)

הנשיא פנה לקהל והסביר כי הכוח שמניע את ראש העיר פלוט מוטען באהבת המדינה ורצון בלתי נלאה לעשות למענה. "אתה בולודוזר שלא מונע רק מכוח אלא הרבה נשמה. בהשקעה גדולה הפכת את הכנסת ואחד המקומות המפוארים בישראל, ואתה, עם כל הכוחות שבך, מוביל כיום את נצרת עילית למסלול של הצלחה ומצוינות שבו יודעים כולם בארץ שיש מה שעושים ויש מי שעושה בנצרת עילית"

הנשיא ריבלין החמיא לפלוט ואמר לו כי בכל מקום שאליו הוא מגיע יש הצלחה ורואים בפירות עשייתו. ראש העיר פלוט ישב בשורה הראשונה בקהל לצד אשתו שוש ונראה מובך מן המחמאות הנשיאותיות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות