fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלפים השתתפו באירוע 70 שנה לבית שאן ולמדינה

ראש העיר, רפאל בן שטרית: "האירוע המוצלח משקף את הרצון והצמא של התושבים לאירועי תרבות איכותיים"
ראש העיר רפי בן שטרית חוגג (צילום דוברות העירייה)
ראש העיר רפי בן שטרית חוגג (צילום דוברות העירייה)

אלפי תושבים הגיעו לחגוג את אירועי פתיחת הקיץ, בסימן 70 שנה לעיר ולמדינה, שנערכו בפארק האקליפטוס בעיר.

ראש העיר רפי בן שטרית חוגג (צילום דוברות העירייה)
ראש העיר רפי בן שטרית חוגג (צילום דוברות העירייה)

ראש העיר, רפאל בן שטרית מסר כי: "האירוע המוצלח משקף את הרצון והצמא של התושבים לאירועי תרבות איכותיים והוא פתח את סדרת אירועי יולי-אוגוסט שיתקיימו בעיר. האירועים מותאמים למגוון אוכלוסיות, בדגש על משפחות צעירות, ילדים, נוער ומבוגרים. אני מודה לתושבים שהגיעו ושמחו אתנו ומזמין אתכם לאירועים שיתקיימו מידי שבוע במהלך יולי-אוגוסט, אשר יפתחו ביום חמישי הקרוב בפסטיבל הסקיתומרקט. תודתי לעובדי העירייה המסורים ולכל השותפים הרבים לעשייה".

במהלך האירוע נהנו התושבים מעשרות המתחמים והפעילויות, ביניהן אולפן הקלטות קליפים, עמדת סלפי, קיר טיפוס, מתחמי שירה ותיפוף, חידון אינטראקטיבי, לוחות משחק ענקיים, עיצוב בתי ענק מקרטון, הרכבת פאזלים ענקיים עם תמונות העיר ועוד ועוד. בנוסף, התושבים הוזמנו לכתוב ברכות לעיר על קיר ענק, וריגשו במיוחד עם כתובות: "אין על בית שאן בעולם", "עיר של אנשים", "בית שאן היפה", ועוד המון המון מילים משמחות. אחת הכתובות שנצפתה על הקיר היתה זו של ראש העיר, רפאל בן שטרית, שאיחל: "בית שאן היפה, תמשיכי לצמוח ולפרוח".

את האירוע הפיקה העיריה, באמצעות מתנ"ס בית שאן, מנהל המתנ"ס הרצל יונה ומנהלת מחלקת תרבות במתנ"ס מאיה בן שבוא. (קרדיט צילום: יונתן שדה ואסי דהן).

ביום חמישי הקרוב, 5.7, בשעה 18:00 יפתח פסטיבל הסקיתומרקט שלבית שאן בהופעתה של לילה מלקוס, לצד דוכני מזון ואמנות, אטרקציות לילדים, הופעות רחוב, מוזיקה טובה, מגוון טעמים ומאכלים ועוד. מתחם הסראיה, הכניסה חופשית!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות