fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלי לוי: "כל הכבוד להפועל נצרת עילית"

כדורגלן העבר של הפועל נצרת עילית לא מסתיר את התרגשותו לקראת טקס ההוקרה לדור המייסדים, ביום שלישי הבא באצטדיון גרין
אלי לוי
אלי לוי

"כל הכבוד למועדון על היוזמה, הפתיע אותי וריגש אותי, גאה שהייתי חלק מכזה מועדון, שמכבד את עברו", אמר בהתרגשות כדורגלן ומאמן העבר של הפועל נצרת עילית, אלי לוי, שיקבל אות הוקרה מיוחד.

אלי לוי
אלי לוי

חלוץ העבר אלי לוי מוגדר כ"רכש הראשון של הפועל נצרת עילית". משפחתו הגיעה לעיר בשנת 1964 מעפולה, לוי ששיחק בהפועל עפולה ועבר להפועל נצרת עילית.

טקס חגיגי ומיוחד, במעמד ראש העיר נצרת עילית רונן פלוט, יתקיים במחצית משחק הליגה של הפועל נצרת עילית נגד הפועל רמת השרון, במסגרת המחזור ה-17 בליגה הלאומית, ביום שלישי, ה- 9 בינואר 2018, בסימן 60 שנים לנצרת עילית ובמסגרתו יקבלו "דור המייסדים", של מועדון הכדורגל הפועל נצרת עילית, אותות הוקרה מיוחדים לרגל תרומתם למועדון בשנותיו הראשונות.

ראש העיר רונן פלוט, שיעניק את גביעי ההוקרה ל- 6 שחקני העבר, אמר כי "הם אבני דרך בהיסטוריה של המועדון. בלי עבר אין עתיד והטקס הזה מרגש אותי באופן אישי".

מנכ"ל המועדון גיל ברעם: "העונה התחלנו במסורת של כיבוד שחקני עבר, שזכתה לברכת הדרך מראש העיר, שמח וגאה לכבד את דור המייסדים של המועדון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות