fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלי בקסיס שמר על כוחו כאיש החזק בליכוד במגדל העמק

סגן ראש העיר גרף 72% אחוז מהקולות של חברי מועצת הסניף בפריימריס במגדל העמק
המנצח הגדול. אלי בקסיס מצביע (צילום עצמי)
המנצח הגדול. אלי בקסיס מצביע (צילום עצמי)

חגיגת דמוקרטיה בסניף הליכוד במגדל העמק: אחד מאנשי הליכוד החזקים ביותר במגדל העמק, אלי בקסיס, המשמש כסגן ראש עיר בעשור האחרון ומחזיק את תיק הרווחה, עשה זאת שוב השבוע כאשר ניצח באופן חד משמעי את הפריימריז בסיעת הליכוד בעיר וגרף 72% אחוז מהקולות של חברי מועצת הסניף. את המקום השני קטפה עו"ד שמרית ביטון ואת השלישי סא"ל במיל' איציק אפרגן. מי שהתמודד מול בקסיס היה חברו, חבר המועצה עו"ד חן שאול, שנדחק למקום הרביעי עם 28%.

המנצח הגדול. אלי בקסיס מצביע (צילום עצמי)
המנצח הגדול. אלי בקסיס מצביע (צילום עצמי)

יש לציין כי ראש העיר אלי ברדה מכהן כיו"ר הסיעה ולכן המקום הראשון משוריין עבורו מבלי להשתתף בפריימריז. במהלך הפריימריז שנערכו ביום שלישי השבוע, ציינו חברי מועצת הסניף כי מדובר בחגיגת דמוקרטיה והם שמחים על כך שברשימות מופיעים גם אנשים צעירים לצד נשים וזאת כדי לרענן את השורות לקראת הבחירות המוניציפליות שיתקיימו בסוף חודש אוקטובר הקרוב.

המנצח, אלי בקסיס אמר: "תודה לכל החברים על האמון הרב שהעניקו לי למרות כוחות עוינים שחברו נגדי בתקופה האחרונה על מנת להדיח אותי. התוצאות הסופיות מעידות על הבעת אמון שהיא תוצאה של עבודה במשך עשור שנים הן בליכוד והן למען תושבי העיר. אני רוצה להודות לעו"ד שאול על התמודדות נקייה ולאחל לו הצלחה בהמשך הדרך ומזמין אותו להישאר אתנו בליכוד".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות