fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איקנדה וסזאר יצאו לחופשת מולדת, לא בטוח שיוכלו לחזור

לשניים אין ויזות ושלטונות ההגירה עשויים למנוע את כניסתם לישראל * "חוליו סזאר לא ראה את האישה ואת הילדה שלו כבר כמעט חצי שנה, מישהו יכול לעמוד בדרכו ולא לאפשר לו לצאת?", אמרו במועדון * המנכ"ל דאג לצייד אותם במכתב, לא בטוח שזה יעזור
חוליו סזאר צילום: עצמי
חוליו סזאר ייעדר צילום: עצמי

שני הזרים של הפועל נצרת עילית, הברזילאי חוליו סזאר והניגרי הרמוני איקנדה, יצאו השבוע לחופשת מולדת בת כ- 10 ימים, אבל לא בטוח שיוכלו לחזור לארץ. מסתבר שלשניים אין ויזות לישראל ולא בטוח ששלטונות ההגירה יאפשרו להם להיכנס לגבולות המדינה, כאשר יחזרו לישראל בעוד קצת יותר משבוע.

חוליו סזאר צילום: עצמי
חוליו סזאר צילום: עצמי

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, דאג לצייד את השניים במכתב של המועדון, המאשר כי הם משחקים בקבוצה וכי יש להם חוזי עבודה, אבל לא בטוח שהמסמך יעשה רושם על פקידי ההגירה הנוקשים.

בהפועל נצרת עילית לא התלהבו לאפשר להם לעזוב את גבולות ישראל, אבל השחקנים לחצו. "חוליו סזאר לא ראה את האישה ואת הילדה שלו כבר כמעט חצי שנה, מישהו יכול לעמוד בדרכו ולא לאפשר לו לצאת?", אמרו במועדון.

אגב, הרמוני איקנדה לא המריא לניגריה אלא לצרפת, שם מתגוררים חברים שלו. "גם הוא צריך להתרענן", אומרים במועדון.

היציאה של השניים התאפשרה בעקבות פגרת השזרוע שקבעו ההתאחדות ומנהלת הליגה, פגרה בת כמעט שלושה שבועות.

אגב, הזר השלישי של הקבוצה, הקרואטי יוריצה גרגץ, העדיף להישאר בארץ ולא נסע למשפחתו בקרואטיה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות