fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחי נצרת רוצה שאנס דאבור יחזור הביתה

אבור פורח הרחק מהבית ומהחממה ולדברי גורמים בסביבתו, הוא מרוצה מאוד מהמעבר שלו ללוד. בנצרת ינסו לשכנע אותו לחזור לקבוצת נעוריו.
אנס דאבור
אנס דאבור מימין (צילום: חג'ג ראחל)

במכבי אחי נצרת היו רוצים לראות את אנס דאבור חוזר הביתה, לאחר עונה וחצי מצוינות במדי בני לוד, אך לא בטוח שהשחקן עצמו יסכים לחזור. דאבור פורח הרחק מהבית ומהחממה ולדברי גורמים בסביבתו, הוא מרוצה מאוד מהמעבר שלו ללוד. בנצרת ינסו לשכנע אותו לחזור לקבוצת נעוריו.

אנס דאבור
אנס דאבור (צילום: חג'ג ראחל)

המגן/ חלוץ המקומי, עוביידה אבו רביע, אמר למקורביו כי יבקש להשתחרר כדי לנסות דברים חדשים. "אחרי כמה שנים באחי נצרת הוא מרגיש שמיצה את עצמו". אבו רביע, בן 29,   עבר עונה לא קלה, שכללה ניתוח והיעדרות ארוכה וגם כשחזר לא קיבל יותר מדי אשראי מהמאמן שלומי דורה, למרות שבנצרת טוענים כי היה ראוי ליותר אשראי.

הביקור בשבוע שעבר של המאמן האנגלי ג'ון גרגורי עורר את גל הספקולציות סביב עמדת המאמן וההצהרות של גרגורי לפיהן יהיה מוכן לאמן את הקבוצה בחינם וכמה הוא אוהב את המקום ואת האנשים, רק הוסיפו לו נקודות זכות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות