fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורי גולן צפוי להתמנות ליו"ר הפועל מגדל העמק

המהלך קיבל את ברכת הדרך מראש העיר, אלי ברדה, במהלך פגישה משולשת בה נכח גם חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, יוסי פורטל. הודעה רשמית צפויה לצאת ב-24 השעות הקרובות. בישיבה היה לגולן תנאי אחד לקבל את התפקיד: להיות האיש הקובע במועדון,
אורי גולן (צילום עצמי)
אורי גולן (צילום עצמי)

עו"ד אורי גולן, מי ששימש בעבר כמנכ"ל עיריית מגדל העמק ובשלל תפקידים נוספים, דמות מוערכת ביישוב, צפוי להתמנות ליו"ר קבוצת הכדורגל הפועל מגדל העמק, ויחליף את הנרי איפרגן שהודיע על התפטרותו.

המהלך קיבל את ברכת הדרך מראש העיר, אלי ברדה, במהלך פגישה משולשת בה נכח גם חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, יוסי פורטל. הודעה רשמית צפויה לצאת ב-24 השעות הקרובות. בישיבה היה לגולן תנאי אחד לקבל את התפקיד: להיות האיש הקובע במועדון, מהלך שיחליש ללא ספק את פורטל הדומיננטי.

אורי גולן (צילום עצמי)
אורי גולן (צילום עצמי)

יצוין כי תהיה זו הקדנציה השנייה של גולן בהפועל מגדל העמק. בתחילת שנות ה- 2000 הוא כבר שימש בתפקיד, בעונה בה עוזי כהן ואורי גולן שימשו כמאמנים. שחקנים ששיחקו אז בקבוצה מספרים על אדם עם עקרונות שלא מוכן להתכופף, ושהמשמעת עומדת אצלו במקום הראשון.

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות