fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוהדים תקפו וקיללו את הכדורגלן הוותיק אלירן חודדה

חודדה: "בצאתי ממגרש הכדורגל לכיוון הרכב שלי, תקפו אותי באלימות פיזית ומילולית אוהדי קבוצתי והכו אותי בגב ובצוואר, תוך כדי שהם מטיחים בי קללות והאשמות על הפסד קבוצתנו".
אלירן חודדה (צילום: שלומי גבאי)
אלירן חודדה (צילום: שלומי גבאי)

הכדורגלן הוותיק, אלירן חודדה, הותקף בסיום המשחק של קבוצתו נגד בני זלפה בשישי שעבר והודיע על החלטתו לעזוב את קבוצתו, הפועל אום אל פאחם. יש לצין כי חודדה לא שותף במשחק עקב הרחקה. חודדה כבר סבל מאוהדי פאחם בסיום משחק ההפסד נגד הפועל כפר כנא בגביע, אולם אז הנושא הסתיים בקללות בלבד. הפעם הייתה גם אלימות פיסית כלפיו, דבר שהיה הקש ששבר את גב הגמל מבחינתו.

אלירן חודדה (צילום: שלומי גבאי)
אלירן חודדה (צילום: שלומי גבאי)

חודדה, בן 37, עשה שתי עליות רצופות ללאומית בשנתיים האחרונות עם הפועל חדרה והפועל איכסאל, שיחק בליגת העל (בית"ר ירושלים) ובלאומית (נצרת עילית ואחי נצרת), נחשב לשחקן מוערך מאוד אומר: "חשבתי שראיתי וחוויתי הכל.

-חודדה מה בדיוק קרה?

"בסיום המשחק בו כלל לא שיחקתי התרחש אירוע שלא חלמתי שיתרחש עדיין במגרשי הכדורגל. בצאתי ממגרש הכדורגל לכיוון הרכב שלי, תקפו אותי  באלימות פיזית ומילולית אוהדי קבוצתי והכו אותי בגב ובצוואר, תוך כדי שהם מטיחים בי קללות והאשמות על הפסד קבוצתנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות