fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אהבה בעירייה

רדה ברמן, רכזת האירועים ודימה ריינס הנהג של ראש העיר התאהבו במסדרונות העירייה, התחתנו ובקרוב יהפכו להורים לתינוקת * הצעת הנישואים הייתה במהלך יום עבודה שגרתי, לירח דבש לא היה להם זמן ובדרך עברה רדה טרגדיה אישית
רדה ודימה
רדה ודימה

סיפור אהבה לוהט ומפתיע בבניין עיריית נצרת עילית האפרורי בדרך כלל. רדה ברמן, רכזת האירועים ודימה ריינס הנהג של ראש העיר התאהבו, התחתנו ועומדים להיות הורים והכל בפחות מחצי שנה

הרומן הלוהט בין רדה לדימה הפך לסיפור אופטימי ומרענן בטלנובלה של בניין העירייה, שכל פרקיה עד עכשיו היו  די משעממים . רוב העובדים חצו מזמן את גיל ה- 40 ושכחו מה זאת אהבה, לפחות לא באופן הסוחף והרומנטי בשיא ההתאהבות. "הכרנו לפני מספר שנים, אבל היינו ידידים רחוקים ולא ממש בקשר. לפני כחצי שנה סופחתי מבית נענע לבניין העירייה באופן קבוע ושם הכרתי את דימה באופן יותר קרוב, השיחות בינינו התנהלו בעיקר בשעות הבוקר המוקדמות על כוס קפה ומהר מאוד ידענו שזאת אהבה", מספרת רדה.

-איך?

רדה: "אין לזה הסבר ברציונל, אהבה זה רגש שקיים או לא קיים, אצלנו הוא פשוט ניצת באש והדליק אותנו, ממש ככה".

-ואז מה יצאת לדייט בעירייה?

דימה: "לא ממש, כי בעירייה אין פרטיות וזה גם לא ממש מתאים, אבל בין לבין בהפסקה היינו נפגשים במרפסת העישון ולא פספסנו שום רגע בלהיות ביחד. כמובן בשעות הערב מילאנו את החסר".

-ונושא השיחה היה רונן פלוט?

רדה: "שנינו מאוד אוהבים את רונן, אבל הוא לא היה נושא השיחה בדייטים שלנו. דיברנו על החיים, על העתיד, על החלומות שאנחנו רוצים להגשים ועל המטענים שכל אחד הביא איתו לקשר".

רדה ודימה
רדה ודימה

המטענים של דימה ורדה למרות גילם הצעיר יכולים למלא רקורד של בני 40 פלוס. רדה התגרשה פעם אחת בחייה ויש לה ילד, שון בן שבע, דימה הספיק להתמסד פעמיים ולפרק את הקשר שלא הצליח. "אכן זהו הפרק השני שלנו, אבל הוא לכל החיים, התנסינו בקשרים לא מוצלחים אבל איך אומרים? כל ניסיון רק מחשל ולמדנו גם מלקחי העבר כך שאנחנו מגיעים לקשר הזה מנוסים ומבושלים", הם אומרים באופטימיות.

-ספרו לי על הצעת הנישואים?

רדה:  "זה היה בפרויקט הקיץ לנוער, שהפקתי במסגרת עבודתי בעירייה ואני זוכרת במדויק את הערב. זו הייתה מסיבת קאנטרי לנוער ובמהלך המסיבה הוא פתאום כרע ברך וניגש אלי  במבט ששל אהבה לא אשכח כל החיים".

-הופתעת? 

רדה: "מאוד. לא ציפיתי להצעה ובוודאי שלא באמצע אירוע עירוני. דימה שאל אותי האם ארצה להינשא שלו והתשובה הייתה כן".

-והמשכתם באירוע?

דימה: "כן, אפשר לומר שהצעת הנישואים הייתה במהלך יום העבודה של רדה, היא הייתה בפעילות במסגרת האירועים".

-ואיך חגגתם?

רדה: "הגעתי לאירוע בלי טבעת ויצאתי עם. חגגנו עד השעות הקטנות של הלילה וידענו שהחתונה ממש תהיה בקרוב".

התאריך נקבע ל- 7 בספטמבר וההכנות לחתונה נמשכו כל הקיץ בקדחתניות, אבל משהו העיב עליהם וכמעט פגע בשמחה. אימא של רדה, סבטלנה, שחלתה בסרטן סבלה מהתדרדרות חמורה במצבה ורדה סעדה אותה עד יומה האחרון. "אימא הייתה חולה במשך שמונה שנים והיו בהן עליות ומורדות, היא כל כך שמחה בשבילי, שמצאתי  סוף סוף אהבת נצח ואהבה את דימה כאילו היה בנה. כשראינו שהמצב של מדרדר הקדמנו את החתונה בתקוה שתהיה נוכחת למרות שהרופאים לא היו אופטימיים, היא לא הספיקה למרבה הצער להיות בחתונה, אבל לפחות שמחה כשראתה אותנו מאושרים ואמרה שמבחינתה זו הגשמת משאלת לב. היא רצתה שנהיה מאושרים".

האם נפטרה שלושה שבועות בלבד לפני מועד החתונה. דימה ורדה החליטו לקיים אותה לפי המתוכנן למרות הכאב הגדול. "הכאב בלב היה ונשאר ענק, זה בור שאף פעם לא יתמלא, אבל אמא השביעה אותנו לפני מותה שאנחנו לא מבטלים שום דבר מהחתונה ושהיא תתקיים בדיוק כמו שתכננו. זה היה קשה אבל זה מה שהיא רצתה".

החתונה אכן התקיימה בפורום מכובד ורב משתתפים. כמעט כל עובדי העירייה הגיעו וכמובן ראש העיר רונן פלוט, שעמד וברך את בני הזוג בפני כולם.  "זה היה מרגש ומאוד אבהי, רונן הוא איש מאוד רגיש והוא גם היה איתי בשבעה ובלוויה". היא אומרת ולא מצליחה להסתיר דמעות בעיניים.

-וירח דבש?

דימה: "אי אפשר היה לקחת חופשה אחרי החתונה, כך שירח דבש ממש עוד לא היה אבל יהיה,.

-בינתיים יש סיבה נוספת לחגיגה ..

רדה: "כן, וכבר אפשר לראות אותה. בע"ה בעוד כמה חודשים תצטרף אלינו תינוקת".

-איך ההרגשה?

דימה: "כשרדה סיפרה לי שהיא בהיריון לא ידעתי את נפשי מרוב אושר. כמעט התעלפתי, זה החלום הכי גדול שלי להיות אבא".

-מה בער, רק התחלתם את חיי הנישואים?

דימה: "מהיום הראשון שהתחלנו בקשר, אמרתי לרדה וידעתי שהיא תהיה האימא של הילדים שלי, לא ציפיתי שהחלום יתגשם כל כך מהר, אבל איך אומרים הכל זה מלמעלה".

-כמה ילדים אתם רוצים?

דימה: "כמה שיבואו נקבל בברכה".

 

 -יש עוד חלומות חוץ מילדים ומשפחה?

דימה: "לקנות בית בנצרת עילית אנחנו מקווים בבנייה החדשה שתהיה בעיר בקרוב עם עוד משפחות צעירות".

רדה: "שתהיה לכולם שנה של אהבה כמו שלנו, של אושר, שמחה  וכן, חלומות מתגשמים".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות