fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום נגד תושב ירכא שניסה לדרוס ולפגוע בשוטרים

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד קיואן אבו נימר, תושב ירכא כבן 20, בגין חבלה מחמירה, הפקרה אחרי פגיעה, הפרעה לשוטר ושיבוש מהלכי משפט.

מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד טל עופר עולה כי ב-21 לינואר הגיעו שוטרים סמוך לכיכר המועצה המקומית בירכא על מנת לאתר ולעצור את אבו נימר שהיה חב מעצר. באותה העת חנה אבו נימר את רכבו המצוי בבעלות משפחתו על הכיכר כשהוא יושב במושב הנהג.

שהבחינו השוטרים באבו נימר יצאו מהניידת וצעקו לעברו "עצור משטרה" ובתגובה, אבו נימר פתח בנסיעה לעבר השוטרים בכוונה לפגוע בהם. מהפגיעה התגלגל אחד השוטרים על מכסה המנוע, שמשת הרכב הקדמית וגג רכבו שלאבו נימר עד שנפל על הכביש. מיד לאחר מכן, פגע הנאשם בשתי דלתות הניידת בחלקה הקדמי והמשיך בנסיעה מהירה ופרועה ונמלט מהמקום.

בעקבות הפגיעה יצא שוטר אחר מהניידת וירה מנשקו האישי שני כדורים לעבר רכבו של אבו נימר שהמשיך בנסיעה ולא עצר. כתוצאה מהפגיעה, פונה אחד השוטרים לטיפול רפואי ונגרם נזק לניידת בסך של כ- 21 אלף שקלים. בהמשך לאותו יום, הגיע אבו נימר בשעות הערב למכולת הנמצאת בסמוך לכיכר המועצה ופנה לבעלים של המכולת על מנת לקחת את מכשיר ה- D.V.R לפני הגעת המשטרה, לאחר שחזר אבו נימר  על בקשתו מסר בעל המכולת את המכשיר.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות