fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקאנטרי קלאב בנצרת עילית מושבת

שוב חוזר הניגון: עובדי החברה הכלכלית בנצרת עילית, השביתו ברביעי האחרון את פעילות הקאנטרי קלאב, וגרמו לזעם רב בקרב המנויים. העובדים מבקשים שיחתם עמם הסכם קיבוצי.

כזכור, לפני שבועיים פתחו העובדים בשביתה ונענו לבקשתו של נתנאל טויטו להפסיקה, בטענה שלא יאה לשבות במצב הבטיחוני הרעוע. השבוע כאמור, העובדים שבתו, לאחר שלפני מספר חודשים הקאנטרי קלאב היה סגור במשך שבועות ארוכים.

היו שהביעו תמיהה על ההחלטה לשבות. "הם מקבלים משכורות ותנאים סוציאליים, אז על מה יש להם להלין?", תהה גורם בכיר והעריך כי גורמים פוליטיים עומדים מאחורי העובדים ומנווטים אותם. "יש כאן התנהלות כוחנית לא מובנת".

על פי הגורם הבכיר: "העובדים בלחץ כי הם רואים שיש חשב מלווה ויש תוכנית הבראה בדרך. מעולם לא היה הסכם קיבוצי, מה קרה שדווקא עכשיו התעוררו?".

המלחמות הפנימיות לא מעניינות את מנויי הקאנטרי קלאב, שזועמים. "עושים מלחמות על הגב שלנו, כאילו זה עסק פרטי שלהם", מאשימים מנויים.

יו"ר ההסתדרות במרחב בהעמקים, לאון פרץ, אמר בתגובה כי "העובדים הצטרפו להסתדרות  במטרה לחתום על הסכם קיבוצי שיסדיר את תנאי העסקתם ויותר מכך את ביטחונם התעסוקתי. לפני 4 חודשים נפגשנו עם מ"מ ראש העיר נתנאל טויטו, וחלק מהנהלת החברה. כשברקע נדונה החשיבות והצורך הדחוף לחתום על הסכם קיבוצי. הוצע להקים צוותים לניהול מ"מ במידית. לצערנו עד היום לא נעשה דבר, התעלמות מוחלטת של הנהלת החברה הכלכלית".

פרץ מוסיף ואומר: "ההסתדרות הכינה מסמך לחתימה ונפגשנו אצל הממונה על יחסי עבודה של התמ"ת  עו"ד נאווה לוי, הנהלת החברה הכלכלית התחייבה לממונה להעביר את התייחסותם למסך עקרונות עד ל- 18 לאוגוסט. ושוב הייתה התעלמו.ת עד לרגע זה לא קיבלנו מענה".

פרץ ציין כי ב- 14 באוקטובר פתחו עובדי החברה הכלכלית בעיצומים  ולבקשת מ"מ ראש העיר, אשר ביקש למנוע את העיצומים בשל המצב הביטחוני נענו לבקשתו בכפוף לחידוש המו"מ להסכם קיבוצי.   

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות