fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשטרה תשקול לחקור איומים כנגד קצינים בפרשת תאיר ראדה

משטרת ישראל מפרסמת הבוקר, לראשונה מאז הרשעתו השלישית של רומן זדורוב ברצח תאיר ראדה הודעת גנאי על התבטאות של גולשים באינטרנט כנגד  קציני משטרה אשר נטלו חלק בחקירת הרצח לפני שמונה שנים. לאחר הרשעתו של זדורוב רבבות מהגולשים טוענים בעמודים שונים על חוסר צדק במשפט.

ממשטרת מחוז צפון נמסר: "בימים האחרונים אנו עדים לפרסומים ברשת האינטרנט ובהם תקיפה אישית כלפי קציני משטרה אשר נטלו חלק בחקירת רצח תאיר ראדה ז״ל במסגרת תפקידם. הפרסומים כוללים הכפשה אישית חסרת רסן תוך שימוש במילות גנאי חריפות וחלקם אף כוללים איומים וקריאה לנהוג באלימות כלפי קצין זה או אחר. אנו דוחים בשאט נפש פרסומים אלה, בין אם הם מניחים חשד לביצוע עבירה פלילית וייחקרו ובין אם לאו. למותר לציין כי מחלוקת או ביקורת על התנהלות גוף אכיפה ועל הכרעה שיפוטית, תהא אשר תהא, היא לגיטימית ככל שהיא מושמעת באופן ענייני וראוי אך בשום אופן אין מקום להטלת רפש אישית כלפי בעלי תפקידים שביצעו מלאכתם מתוך שליחות מקצועית".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות