fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית הספר החדש בקרית מוצקין ייקרא ע"ש יצחק נבון

ארז נבון, בנו של הנשיא החמישי כתב לראש העירייה צורי: "דומה כי אין הנצחה ראויה מזו לאדם אשר כל בכל חייו הציבוריים פעל ללא לאות לקידום ערכי החינוך"

בית הספר היסודי החדש, שנבנה בימים אלה במשכנות אומנים בקרית מוצקין ייקרא על שמו של יצחק נבון ז"ל, נשיאה החמישי של מדינת ישראל ושר החינוך לשעבר. מועצת העיר אישרה בישיבתה האחרונה את המלצת ועדת השמות בעניין זה.

השבוע שלח ארז נבון, בנו של יצחק נבון ז"ל, מכתב תודה לראש העירייה, חיים צורי, בעקבות ההחלטה ובו ציין כי המועצה הציבורית להנצחת מורשת יצחק נבון ז"ל תעמיד לרשות בית הספר תכנים מגוונים מארכיון נבון, המאגד בתוכו פריטים שונים ומגוונים. "פריטים אלו", כתב ארז נבון לצורי, "מספרים את סיפור חייו ופועלו ארוך השנים של יצחק נבון, אשר שירת את מדינת ישראל ואת העם בתפקידים פוליטיים וציבוריים רבים ושונים במשך יותר מ~70 שנה".

ארז נבון הוסיף: "אני מבקש להודות לך על שבחרת להנציח את אבי, הנשיא יצחק נבון, בבית ספר יסודי חדש אשר ייפתח בשנת הלימודים הבאה בקרית מוצקין. דומה כי אין הנצחה ראויה מזו לאדם אשר כל בכל חייו הציבוריים פעל ללא לאות לקידום ערכי חינוך ומורשת בקרב כל תרבויות ישראל. אבי, נשיאה החמישי של מדינת ישראל, החל את דרכו כמורה בירושלים, וכך גם הגדיר עצמו כשהיה נשאל למקצועו. בהיותו אוהב אדם באשר הוא אדם, ידע אבי כי החינוך יקבע את עתידו של האדם, ואת עתידה של האומה כולה".

צורי: "התרגשתי לקבל את מכתבו של ארז נבון. יצחק נבון היה מדור המייסדים של מדינתנו, נשיא אהוב ונערץ שפעל תמיד לקירוב לבבות. זכות היא לנו לקרוא מוסד חינוכי על שמו בעירנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות