fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שומרים על הסגל

 כבש שני שערים במשחקי ההכנה. ליאור דהן צילום: איסר רביץ  

שומרים על הסגל בניגוד לעשור האחרון הנהלת עירוני קרית אתא לא ביצעה הקיץ מהפכה, רוב השחקנים נשארו

עד לפני מספר שנים הנהלת עירוני קרית אתא כדורגל פעלה על פי שני נהלים קבועים, הראשון, תרדמה כמעט מוחלטת בכל תקופת הפגרה, בזמן שהקבוצות האחרות סגרו את הסגל שלהן ובינתיים שחקני אתא ברחו לקבוצת אחרות. השני, כל קיץ מהפכה גדולה, כל עונה סגל כמעט חדש. מההרגל הראשון אתא נגמלה בשנים האחרונות, אחרי שהבינה שזו טעות קריטית. מההרגל השני היא נגמלה בקיץ הזה. משמע, רוב שחקני העונה שעברה נשארו.

 כבש שני שערים במשחקי ההכנה. ליאור דהן צילום: איסר רביץ  
כבש שני שערים במשחקי ההכנה. ליאור דהן צילום: איסר רביץ

את הקבוצה עזבו: השוער מתן זלמנוביץ, שעבר לבית"ר ת"א, הבלם בן בנימין שעבר לטבריה, הקשר/חלוץ אחמד סבע שעבר למכבי צור שלום, הקשר גל מלכה והחלץ נור ביסאן. אמנם חמישה שחקנים, אבל ביחס לשנים הקודמות בהם עזבו 12-14 שחקנים כל קיץ, זה לא הרבה. נכון לעכשיו רק שחקן אחד הצטרף, המגן השמאלי קרלוס לואיסה, ששיחק בעונה שעברה בהפועל דבוריה ושנה קודם במכבי נתניה מהליגה הלאומית.

מאמן הקבוצה חיים לוי, שעשה עבודה מצוינת בסיבוב השני של העונה שעברה נשאר גם כן. אתא התחילה להתאמן לפני שלושה שבועות ועל פי משחקי ההכנה היא נראית טוב: שלושה נצחונות על אסי גלבוע 2:3 (כבשו: מתן נחמני, ליאור דהן ואוסמה שעבאן), עירוני טבריה 2:3 (מתן נחמני, בר שם טוב ואוסמה שעבאן), מכבי צור שלום 0:3 (ליאור דהן, בר שם טוב, אוסמה שעבאן) ותיקו 2:2 עם הפועל עכו (יוחאי כהן ומתן נחמני).

אתא תפתח את העונה במשחק גביע ב-7.9 בבית נגד הפועל כאוכב ושבוע אחר כך תארח במחזור הראשון של הליגה את הפועל ירושלים.ליאור דהן

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות