fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"תקציב בית הספר המנגן בוטל כדי להתנקם בי"

חבר המועצה עו"ד יניב דרי טוען כי כחלק מהרצון לפגוע בו אישית, גם אם על חשבון ילדי העיר ועל חשבון פגיעה באחד הדברים היפים לדבריו שקרו בעיר בארבע השנים האחרונות, קוצץ תקציב בית הספר המנגן לשנת 2018 ובעצם בוטל
יניב דרי (צילום: עצמי)
יניב דרי (צילום: עצמי)

"התקצוב בשנים האחרונות עמד על כ 200,000 שקלים בשנה לתפעול של שלושה בתי ספר. במהלך שלוש שנים פתחנו בכל שנה את הפרויקט בבית ספר אחד ושימרנו את בתי הספר שנפתחו”, אמר עו”ד יניב דרי, "כך הגענו לשלושה בתי ספר מנגנים בעיר. בשנה שעברה סוכם על שימור בלבד ולכן התקצוב היה 180 אלף שקלים, לטובת הפעלת שלושת בתי הספר. השנה גם את זה אין.

"המשמעות היא סגירת הפרוייקט בחלק מבתי הספר אם לא בכולם ובמהלך שנת הלימודים.אותו פרויקט שבו התהדר ראש העירייה, בתחום המוסיקה שהפך להיות דבר שמאדיר את העיר. דיברו על מהפכת המוסיקה של חדרה בועדות הכנסת, זומנתי להסביר על התהליך בכנס בכנסת של החינוך המוסיקאלי, זכינו לביקורים של ח"כים שבאו ללמוד ולהתרשם, קיבלנו השנה בפעם הראשונה הכרה ממשרד החינוך לקונסרבטוריון עירוני”, הוא הוסיף.

יניב דרי (צילום: עצמי)
יניב דרי (צילום: עצמי)

הוא נזכר כי בשנת 2014 הוגדר החינוך המוזיקלי בעיר כאבן דרך חשובה במסלול החינוכי עירוני כשראש העיר צביקה גנדלמן אישר להוציא לפועל תכנית רב שלבית בלימוד ובנגגינה. במרץ השנה גדל מספר התלמידים בקונסרבטוריון באופן משמעותי, כאשר חלק מהותי נובע מפריסת פרויקט בית הספר המנגן בארבעה בתי ספר יסודיים בעיר. ביולי האחרון למשל התקיים באולם רנה שני קונצרט הסיום של הקונסרבטוריון העירוני בנוכחות 360 הורים וילדים נלהבים.

צילומים: פנאי העיר
צילומים: פנאי העיר

"דווקא כשהתהליך מתעבה והופך למשהו יפה ומוביל (למעלה מ-700 ילדים עברו בפרוייקט ולומדים לימודי מוסיקה בקונסרבטוריון העירוני), מוצא ראש העיר והנהלת העיר לבטל תקצוב הפרויקט. האם זה חלק ממימוש חזונו של ראש העיריה בתחום החינוך? צמצום פעולות ההעשרה והתוכן בבתי הספר?”.

מהעירייה נמסר בתגובה: "כנראה שחבר המועצה דרי שכח שמדובר בפרויקט הנמצא תחת אחריות עמותת "פנאי העיר" המקבלת מיליוני שקלים מהעירייה. "פנאי העיר" סוברנית לעשות בכספים מה שהיא מוצאת לנכון. כמי שנמצא תחת בדיקה וחקירה של גורמי חוק שונים, מומלץ לו להמתין בסבלנות לגמר כל הבדיקות בענייניו, לפני שיקבע קביעות בנוגע לאנשים אחרים”.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות