fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלונה נגד ציקי אבישר: חשד שניסה להיכנס לשרתי העירייה

אבישר: "מדובר בעוד תלונת שווא לאוסף"
עיריית קרית מוצקין. צילום: דורון גולן
הבניין הישן של עיריית קרית מוצקין. צילום: דורון גולן

משטרת זבולון הורתה ליו"ר תנועת רוח חדשה במוצקין, ציקי אבישר, שלא להתקרב לבניין העירייה למשך 15 ימים. זאת כחלק מהחקירה שמנהלת המשטרה בעקבות תלונת העירייה נגד אבישר.

ביום חמישי שעבר זומן אבישר לתחנת משטרת זבולון שם נאמר לו כי העירייה הגישה נגדו תלונה ועל פיה הוא ניסה לשרתי המחשבים של העירייה אל תיבת הדואר שפתח בעת שעבד בעירייה. גורם בכיר בעירייה מסר כי התלונה הוגשה לאחר שהתגלה החשד שאבישר ניסה להיכנס לשרתי העירייה על אף שאסור עליו, על פי החוזה עליו חתם כשעבד בעירייה, לעשות כל שימוש במידע שקיבל במהלך עבודתו בעירייה.

עיריית קרית מוצקין. צילום: דורון גולן
עיריית קרית מוצקין. צילום: דורון גולן

בחקירתו הכחיש אבישר את טענות העירייה ובמשך שעה ארוכה ישב עם החוקר המשטרתי על מנת לעבור על כל המסמכים שהגישה העירייה.

"הוצגו בפני ראיות כביכול", מסר אבישר, "אולם טענתי היא שמדובר בתלונת שווא נוספת". אבישר אף טען בפני החוקר כי העירייה היא זו שניסתה להיכנס אל תכני המייל האישי שהוא עצמו פתח כגיבוי בעת עבודתו בעירייה, על מנת לראות את התכנים שיש בו.

במהלך החקירה הופתע אבישר לראות כי מי שחוקר את התלונה אינו נמנה על יחידת הסייבר של המשטרה. לפיכך, כך לדברי מקורבים לאבישר, אין לו את היכולת לראות מבעד לניירות כיצד ניסתה כביכול העירייה להוציא את סיסמת הכניסה שלו לתיבת המייל האישית באמצעות פניות לספקיות האינטרנט בטענה שהוא פוטר מהעירייה.

בתחילת השבוע הגיש אבישר תלונה למחלקת חקירות שוטרים שבמשרד המשפטים. בתלונתו טוען אבישר כי החוקר שחקר אותו אינו מבין בתחומי הטכנולוגיה שבבסיס התלונה והוא נאלץ להסביר לחוקר המשטרתי את החומר שנפרש בפניו. "חיים צורי מבסס את קמפיין הבחירות שלו על תלונות שווא לתחנת משטרת זבולון. כך לא היה מתנהג ראש עיר שבטוח בעשיה הציבורית שלו. מרגע שתנועת רוח חדשה במוצקין נוסדה ב-2016 צורי הספיק להגיש עשרות תלונות שווא נגד חברי התנועה וכנגד תושבים תמימים, שהמשותף לכולן, שהיו ריקות מתוכן ונסגרו מחוסר אשמה" מסר אבישר.

"הד הקריות" פנה למ"מ דובר העירייה, אורי שבתאי על מנת לברר לעומק את הנושא, זאת לאחר ששבתאי שהיה בחופשה, הודיע ביום רביעי על חזרתו לעבודה. למרות הניסיונות הרבים הוא לא ענה לשיחות הטלפון ולהודעות. על פי גורמים בעירייה נמצא שבתאי בחופשה, בניגוד להודעתו.

בינתיים, עד שתיק חקירה זה יגיע להכרעה, אבישר אמור להימנע מלהתקרב לבניין העירייה וליצור קשר עם עובדי העירייה עד יום שישי הבא.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות