fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכירו את הקמפיינר שהכניס את טלי מולנר למועצה בנתניה

שי בוארון. צילום פרטי
שי בוארון. צילום פרטי

קמפיין הבחירות של טלי מולנר הצטיין בשונות ובבידול לעומת הקמפיינים של המתמודדים האחרים. היה לו צבע שונה, היה לו שם חדיש והוא הפיק עניין וייחודיות לאורך כל מערכת הבחירות. מי שעומד מאחורי הקמפיין של מולנר הוא שי בוארון, 39 נשוי ואב לשניים הבעלים של חברת "מדיה–נט" העוסקת במיתוג, קידום, פרסום ושיווק באינטרנט. החברה מוסמכת ע"י גוגל לניהול קמפיינים ופועלת כ- 17 שנים באזור התעשיה פולג בנתניה.

החברה כוללת סטודיו לגרפיקה, מנהלי מדיה חברתית ומנהלי קמפיינים כאשר בין לקוחותיה נמנים חברות גדולות כמו: אופל באלנס הבורסאית, חברת בריגה נדל"ן, התותח מיזוג אוויר, רימקס, בנק פועלים, נעמן גרופ נדל"ן ועוד.

במהלך השנים החברה הקימה מספר סטארט אפים בעולם הדיגיטל כגון כרטיסי ביקור דיגיטליים לעסקים היחידים בעולם עם הכרטיס החכם, כמו כן החברה מפתחת מערכות בהתאמה אישית על גבי האינטרנט ללקוחות עסקיים.

מומחה לגוגל. שי בוארון צילום עצמי

שי, יליד נתניה, בוגר בית הספר אורט יד ליבוביץ' במגמת מכניקה ושרטוט בעזרת מחשב עם ניסיון במגמת החשמל, אומר שרק בזכות המחנכת שלו, עפרה פרנקפורט, הוא סיים את התיכון והגיע למה שהגיע. "בשבילי היא המחנכת הכי טובה בעולם בלעדיה לא הייתי מגיע לשום מקום. הייתי תלמיד בעייתי, לא אהבתי ללמוד אבל הייתי חכם וידעתי להצליח במבחנים. בגלל בעיות התנהגות היו חיכוכים עם המורים וההורים ורק עפרה ידעה לאתגר אותי ולנתב אותי למקומות הנכונים ללא חיכוכים עם בית הספר וההורים. היא הייתה המורה לחיים שלי".

בצבא ניהל שי את המחשוב של פקוד מרכז במשך שנה וחצי כשכל אותה עת אין לו השכלה פורמלית במחשבים. "רוב הידע שלי במחשבים בא מהתנסות עצמית ולא מלימודים. זה התחיל בגיל 16 אז לימדתי ילדים בבתים פרטיים מחשבים רק מידע אישי. כשקנו לי את המחשב הראשון בקשתי בחנות שיתנו לי לשבת במעבדה שלהם ללמוד מה יש בתוכו ואיך כל זה עובד. אני זוכר שפרקתי אותו והרכבתי אותו והוא עלה באש. אז לא היה נפוץ שיש מחשב בכל בית  ובכל בית ספר. בשלב מסוים התחלתי לשווק דיסקים לצריבה לחנויות בארץ עד הגיוס לצה"ל ואז נאלצתי לסגור את עסקי הדיסקים שלי".

אחרי הצבא שי היה שותף בחברת מחשבים גדולה במשך מספר שנים ואז היא נמכרה והוא הקים חברה ליבוא ציוד היקפי למחשבים ואחרי שסגר אותה עבר לעסוק בפרסום באינטרנט. בגלל המומחיות שלו בגוגל הוא נקרא להרצות במקומות שונים.

שי בוארון צילום עצמי
שי בוארון צילום עצמי

אחרי הקמפיין של מולנר אתה מרגיש שמתעניינים בך יותר? מפרגנים?

"אנשים מדברים על הקמפיין של טלי ועלי באותה נשימה. מפרגנים וגם מגיעים.

מה היה המיוחד בקמפיין של מולנר?

"המטרה שלנו הייתה לבדל את עצמנו משאר הרשימות בכוונה לא רצינו שבשם הרשימה יהיה השם נתניה כי זה ברור שאנחנו בנתניה וזה לא מביא בשורה חדשה.  הרשימה של טלי מביאה בשורה חדשה היא משהו אחר: היא חילונית, היא מביאה נשים לקדמת הבמה ויש לה אג'נדה חברתית. דבר שני שבידל בבולטות הוא הצבע הסגול. הוא צבע נשי והוא אחר משאר המתמודדים שהלכו על הצבע הצהוב. היות והרשימה באה מתוך עשיה ועזרה היא באה מהלב והלב הרי פועם אז מישהו הזכיר את המילה פעימה והשם נבחר.

בנוסף כל הקמפיין היה שונה מבחינה גרפית. למשל הצגת הרשימה. רצינו משהו לא שבלוני ולא משעמם. משהו שיתפוס ויעניין. וחשבנו גם על המשמעות שבהצגתה של הרשימה  ולכן הצורה היתה בצורת כנפיים כאשר כל אחד ברשימה הוא כנף".

בחוגי הבית שלכם פרסמתם בצורה המושכת את העין ומסקרנת איפה הם יהיו ואצל איזה משפחה.

"השקענו מחשבה כדי לגרום לאנשים לעצור ולראות משהו מזמין ואישי. כל המודעות והפרסומים שלנו פורסמו באיכות ובכבוד למתבונן. המצע שלנו למשל פורסם כמו לוח שנה שמדפדפים בו. ביחס לרשימות אחרות אנחנו היינו מקוריים, בולטים ומכבדים את הצופה".

ומה יש לך להגיד על הקמפיינים האחרים?

"לליכוד לא הייתה נוכחות בפייסבוק, בולמש עשה סרטונים באיכות ירודה ונראה חובבני. לשטבון היה קמפיין גרפי טוב אבל די אנמי ובלי שינויים אך מאידך הוא הציג אלטרנטיבה לפיירברג. הוא הראשון שעלה עם שלטי חוצות שאמר שהוא מתמודד נגד מרים. גם הקטע של אחריי לצבא היה רעיון טוב. למרות שבפייסבוק היו דיונים נגדו הוא עשה עבודת שטח טובה. הגרפיקות של כולם היו אותו הדבר ובמשך הזמן זה הופך לחלק מהנוף וככזה זה כבר לא מעניין. צריך כל הזמן לחשוב ולשנות כדי לעניין את הציבור וכך אנחנו עשינו. כל 20 יום בממוצע חלפנו גרפיקה. הבעיה בתחום שלנו היא שכל אחד שיודע קצת גרפיקה קורא לעצמו משרד פרסום. שיהיה בהצלחה לכולם".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות