fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תיעוד מהתאונות בצומת עכו: "היסח דעת של רגע יכול לגרום לאסון"

הבוקר (שלישי) התרחשו שתי תאונות דרכים בהפרש של דקות אחדות בצומת 'עכו מזרח', מפגש  הציר המרכזי של כביש 4 עם כביש 85.

בשעה 09:40 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב אשר על תאונה בין שני כלי רכב בכביש 4 סמוך לצומת עכו מזרח. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו ארבעה פצועים למרכז הרםורי לגליל בנהריה,  בהם: גבר כבן 54 במצב קשה יציב, עם פגיעת חזה ו- 3 פצועים נוספים במצב בינוני. פצוע נוסף במצב קל עד בינוני פונה עצמאית.

חובש בכיר במד"א איאד דיב סיפר: "במרכז הצומת היו שני רכבים, אחד עם פגיעה קשה בחלקו הקדמי והשני עם פגיעה בצידו. הפצועים היו בהכרה וסבלו מחבלות בפלג גופם העליון כששניים מהם לכודים ברכב. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות לכולם על מנת להעריך את חומרת הפציעות, הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח והם פונו במצב קשה ובינוני.

דניאל קפלון, ראש משמרת החג במרכז ניהול התנועה הלאומי של נתיבי ישראל: "תיעוד המוכיח באופן ברור כי גם בתנאי דרך אופטימלים מתרחשות תאונות קשות ומיותרות. זו דוגמא.

היסח-דעת של רגע יכול לגרום לאסון, גם במקום בו תשתיות התחבורה מהמתקדמות בעולם".

קפלון בקריאה נרגשת לציבור הנהגים: "האוחזות והאוחזים בהגה- אנא קחו אחריות למען חייכם שלכם, משפחותיכם ושאר משתמשי הדרך. מחיר השניות שיקצרו את הגעתכם ליעד עשוי לעלות בגזילת חיי אדם והרס משפחות. את השנה הקודמת סיימנו עם עשרות הרוגים פחות בכבישים. הקפידו להישאר מרוכזים בנהיגה וכך נמשיך כולנו להוביל את המגמה הכה חשובה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות