fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב קרית ים היה עד לאונס והזעיק את המשטרה

"ראיתי מישהו על הרצפה ומישהו גדול יותר, גורר אותו מהרגל. שמתי לב, שהדמות על הרצפה, המכנסיים שלה היו מופשלים עד הברכיים". מקסים וולובלסקי יתקשה לשכוח את בוקר יום ראשון השבוע
צילום: אילוסטרציה
חשד לאונס קבוצתי בנהריה | צילום: אילוסטרציה לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים

 

 

ביום ראשון, בשעת בוקר מוקדמת, היה מקסים וולובלסקי, 39, בדרכו לביתו בקרית ים מעבודתו בחברת שמירה. הוא סיים את המשמרת שלו בשעה 06:00 ועשה את הדרך על אופניו.

"עברתי ליד החנות קשת טעמים, במקום שבו יש שיחים בין הכביש לחוות המכלים", הוא משחזר, "כשעברתי שם, שמרתי רעש חשוד, כאילו עץ נשבר וצעקה חנוקה. המשכתי לנסוע, כי חשבתי שזה ריב בין שיכורים, אבל אחרי 100 מטרים החלטתי לחזור, כי משהו היה נראה לי מוזר".

וולובלסקי עשה פרסה ושם פעמיו למקום שבו שמע את הרעשים. הוא החל לסרוק את השטח, כשלפתע ראה שתי דמויות. "ראיתי שני אנשים, לא שמתי לב בתחילה שאחד מהם זו אשה. ראיתי מישהו על הרצפה ומישהו גדול יותר, גורר אותו מהרגל. שמתי לב, שהדמות על הרצפה, המכנסיים שלה היו מופשלים עד הברכיים. כשהתקרבתי יותר, שמתי לב שמדובר באשה, והתוקף, שגרר אותה היה נראה רגוע לגמרי. התחלתי לצעוק. הייתי במרחק 10 מטרים ממנו וצרחתי, אבל הוא עשה את עצמו כאילו הוא לא שומע. חשבתי שאם התוקף ישמע צעקות הוא יברח".

האזינו לשיחת הטלפון למשטרה: "בחורה נאנסה, החשוד אצלי"

וולובלסקי הוציא מתיקו גז פלפל וניגש לפתח שהיה בין השיחים, ממנו יצא לפתע צעיר, בשנות ה-20 לחייו, שאמר לו: "הכל בסדר".

חשוד באונס קטינה. צילום: אילוסטרציה
 צילום: אילוסטרציה

"מאחוריו ראיתי אשה שמכנסיה מופשלים ובקול צרוד מצעקות היא אמרה לי: 'הוא הרביץ לי ואנס אותי'. שאלתי אותו אם אכן הוא אנס אותה, והוא, היה רגוע לחלוטין ואמר שהוא לא אנס אותה, שהיא זרמה איתו", סיפר וולובלסקי, "הבחנתי שיד שמאל שלו בתוך הכיס וחששתי שישלוף משהו ויתקוף אותי, אז ביקשתי ממנו בטון תקיף לשכב על הרצפה. הוא נשכב על הרצפה ואמרתי לאשה לצלצל למשטרה. היא אמרה שהוא לקח לה את הטלפון והוא הושיט יד אל הכיס, הוציא את הטלפון וזרק אותו לכיוון הרגליים שלה. הבנתי שאם הוא לקח לה את הטלפון, אולי יהיו עליו טביעות אצבע, אז אמרתי לאשה שלא לגעת בו. הוצאתי את הטלפון שלי וצלצלתי למשטרה".

לדברי וולובלסקי, התוקף ממוצא רוסי, בהיר ואיש גדול ממדים. "אם הוא היה מתנגד, הייתי תוקף אותו", הוא אומר, "לא היו אנשים ברחוב בכלל ודי הייתי לחוץ שהוא ינסה לעשות לי משהו, כי הוא אמר שהיה לוחם בצבא, אבל חמש דקות אחרי שצלצלתי למשטרה, הגיעו השוטרים, אזקו אותו, גבו ממני עדות ולקחו אותו לתחנה".

וולובלסקי, שוטר מג"ב בעברו, לא היסס לסייע לנאנסת ולדבריו, היא ממש הייתה בהיסטריה ואין לו ספק כי נאנסה. "היא אמרה לי שהוא נשך אותה והרביץ לה. אני רק יכול לתאר לעצמי מה היא חשבה, כשהוא גרר אותה אל השיחים והיא ידעה שהכביש ריק. היא צורחת ואף אחד לא בא לעזור לה".

החשוד נעצר והובא לבית משפט השלום בחיפה לדיון בהארכת מעצרו. נציג המשטרה טען כי החקירה רק בראשיתה ויש לאפשר לחוקרי המשטרה למצותה עד תום. השופט האריך את מעצרו בשלושה ימים.

דובר משטרת חוף רפ"ק ערן שקד מסר בתגובה: ״החקירה טרם הסתיימה ולכן עוד מוקדם לקבוע את סופה וכיוונה״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות