fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבת חדרה נפטרה במהלך ניתוח קוסמטי

חנן אבולעפיה מבית אליעזר הגיעה לניתוח אף, לאחר שהורדמה ליבה הספיק לפעום. אבולעפיה הותירה אחריה בעל ושלושה ילדים. בעלה מאהר: "הגענו לפעולה פשוטה, אנחנו לא מעכלים"
חנן אבולעפיה ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה
חנן אבולעפיה ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

טרגדיה בחדרה. חנן אבולעפיה, בת 36, נשואה ואם לשלושה ילדים מחדרה, נפטרה אמש (שלישי) לאחר סיבוך שהתרחש במהלך ניתוח קוסמטי פשוט לתיקון האף. הלוויתה של אבולעפיה נערכה היום (רביעי) בחדרה, ומאות חברים ובני משפחה הגיעו לתמוך בבעל מאהר ובילדים.

הכל החל אתמול בבוקר. בעלה מאהר  מספר: "הגענו למרכז רפואי פרטי בבת ים לפעולה פשוטה יחסית, ניתוח אף. הגענו עם כל המסמכים וכל הבדיקות והיא עשתה את כל ההכנה. הכניסו אותה לחדר ניתוח ואמרו לי שזה ייקח שעתיים בערך. אחרי 40 דקות אני מקבל טלפון מאחד הרופאים. הוא אומר לי שיש סיבוך ושאגיע דחוף. כשהגעתי לחדר הניתוח כבר ראיתי שלוש ניידות של מד"א ונט"ן. הסבירו לי שאפילו עוד לא ניתחו אותה, ולאחר ההרדמה הלב שלה הפסיק לעבוד. הבנתי שניסו להחיות אותה ידנית ורק לאחר מכן בעזרת מכשיר חשמלי, כי לא היה להם כזה בבית החולים. הודיעו לי שהצליחו להחזיר את הלב לפעילות ושמעבירים אותה לוולפסון".

חנן אבולעפיה ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

 

מאהר ממשיך: "עברנו לוולפסון, עשו לה בדיקות ו-C.T, והסבירו לי שהמצב קשה מאוד ושיש פגיעה חמורה בראש, כנראה בגלל מכות החשמל והזמן שעבר. הריאות התמלאו במים והבנתי שהמצב אנוש. בעשר בערב היא נפטרה. קשה מאוד, בייחוד לילדים. המשפחה מנסה לתמוך, הרבה חברים לא עוזבים אותנו, בתי הספר של הילדים צמודים כל הזמן, אבל זה לא קל, היא מאוד תחסר לכולנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות