fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תביעה נגד גן ילדים שבו תינוק ניכווה ממים רותחים ברגליו

כוויות ברגליים. צילום מתוך תיק התביעה
כוויות ברגליים. צילום מתוך תיק התביעה

לבית משפט השלום בקריות הוגש כתב תביעה נגד גן ילדים פרטי בקריות בעקבות מקרה שבו פעוט שהיה אז כבן שנה, ניכוונה ברגליו ממים רותחים וניגרמו לו נזקים.

על פי כתב התביעה שהוגש על ידי הורי הפעוט באמצעות עו"ד רועי אייל, אירע המקרה לפני כשנתיים וחצי, בעת שהפעוט שהה בתינוקייה של הגן. כשהגיעה סבתו של הפעוט על מנת להוציאו מהגן היא מצאה אותו צורח מכאבים ורועד ללא הפסקה. בכתב התביעה נטען כי צוות העובדות בגן הילדים הסביר לסבתא שהפעוט ניכווה ממים רותחים שנזלו על רגליו ממתקן חימום מים שהיה במטבח של גן הילדים.

כוויות ברגליים. צילום מתוך תיק התביעה
כוויות ברגליים. צילום מתוך תיק התביעה

הפעוט פונה למרפאה של קופת חולים לקבלת טיפול ראשוני שם אובחן שהוא סובל מכוויות קשות בכפות רגליו והוא הועבר לבית החולים רמב"ם שם עבר טיפולים רפואיים אך נותר עם צלקות נרחבות ומכאיבות בשתי רגליו. בכתב התביעה טוען עו"ד אייל כי הפגיעה אירעה כתוצאה משימוש מסוכן במתקן מים חמים שאין בו מנגנון בטיחות וצוות הגן פעל ברשלנות ובחוסר זהירות.

עורך דין רועי אייל. צילום: יח"צ
עורך דין רועי אייל. צילום: יח"צ

הגן וחברת הביטוח המבטחת נתבעים בגין נזק מיוחד בסכום של 150 אלף שקלים וכן הם נתבעים לשלם פיצויים כפי שיקבע בבית המשפט. טרם הוגש כתב הגנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות