fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תאומי נפש

הם חברים טובים, מדריכי זומבה והיישר מנהריה הם פצחו בטרנד שסוחף את הארץ: הסווגה. גל שטוטלנד ויובל קלצ'קו או בכינוים, הצוות יובי וגל, מתלבשים בדיוק אותו דבר כבר שמונה שנים ולא מתכוונים להפסיק עם זה. להפך. ראיון ראשון 
גל שטוטלנד ויובל קלצ'קו, (צילום: דורון גולן)
גל שטוטלנד ויובל קלצ'קו, (צילום: דורון גולן)

הצוות יובי וגל מנהריה סוחפים את הארץ עם טרנד חדש שאימצו והביאו לקדמת הפריים. הם מתלבשים אותו הדבר, כל יום, גם כשהם לא נפגשים, שותים ואוכלים את אותו האוכל, ובעצם מרגישים כמו תאומי נפש שנפרדו בלידתם. הם לא זוג, הם חברים טובים, מדריכי זומבה מקצועיים שחולמים להצליח בתחום המשחק וההיפ הופ. בתל אביב כבר סימנו אותם להצלחה. בינתיים הם ממשיכים לגור בנהריה ומחלקים חתימות וסלפי. קבלו אותם: גל שטוטלנד ויובל קלצ'קו בטרנד הסווגה.

קולה אחת ושני קשים

הם מתיישבים לראיון בבית קפה בקניון ארנה נהריה ומתלבטים ביניהם מה להזמין. בסוף אחרי מספר שניות הם הכריזו "קולה אחת ושני קשים". המחויבות שרקמו השניים היא עצומה. לא רק שהם מתלבשים אותו הדבר, ואוהבים את אותם התחביבים והאוכל, יש להם גם את אותה אג'נדה לחיים. בכל לילה הם מנהלים את הדיון החשוב ביותר: מה ילבשו למחרת.

יובי וגל הכירו לפי שמונה שנים בנהריה. יובל בת 22, מדריכת זומבה, עובדת למחייתה בגן ילדים בעיר. גל בן 21,  גם מדריך זומבה, יליד קרית ביאליק, למד בתיכון יעדים, ועבר להתגורר עם אביו בנהריה לפני עשרות שנים. כיום הוא עובד במוקד שירות לקוחות בעיר. הם הכירו בחוג זומבה ומיד נוצר ביניהם החיבור. שמונה שנים שהם מתלבשים אותו הדבר, רוקדים ונהנים מהחיים והפכו לאייקון וסמל. בשנה האחרונה נוצר סביבם באז תקשורתי. הם הפכו לאייקון אופנה, עוצרים לסלפי וחתימות ומוכרים גם בתל אביב כצמד שאי אפשר להתעלם ממנו ברחוב.

סגנון הלבוש של יובי וגל הוא פרי סטייל, בטרנד הסווגה: הם חייבים להיות מתואמים. השניים מסבירים שכל המשכורת שלהם הולכת על אופנה וביגוד, הם קונים הכל כפול ויש להם ארון מיוחד תואם, אבל הם בעיקר חולמים להצליח בתעשייה.

גל שטוטלנד ויובל קלצ'קו, (צילום: דורון גולן)
גל שטוטלנד ויובל קלצ'קו, (צילום: דורון גולן)

"לא אכפת לנו מה אומרים לנו"

"הסביבה שלנו מאוד מעודדת אותנו להצליח", מסביר גל, "כולם אמרו לנו שאנחנו צריכים לעשות עם הטרנד הזה משהו, ואנחנו במשא ומתן על כמה פרויקטים בטלוויזיה. החלום שלנו זה להנחות בערוץ הילדים, אנחנו מאוד מתחברים לכיוון הזה ומדברים לקהל מגיל 10 ומעלה שמאוד מזדהה עימנו.

"אני נזכר ביום שהחלטנו ללכת על הקונספט הזה, כי פשוט אנחנו אוהבים את אותם הדברים בכל תחומי החיים והלבוש היה בעצם השלב האחרון. פתחנו עמוד מעריצים והערצה מהקהל הגיעה מיד. אנשים זיהו אותנו וביקשו להצטלם. אני חבר מאוד קרוב של האחיות מלול שהופיעו בריאליטי היפה והחנון, והן מעודדות אותנו. בניגוד לתאומים שהם אחים, אין ביני ובין יובל כל קשר משפחתי ולמרות זאת כולם אומרים שאנחנו מאוד דומים".

יובי: "הבנו שאנחנו רוצים לצאת לעולם ואנחנו מביאים את האמת ואת השפה שלנו לידי ביטוי בחיצוניות וזה לא משהו מובן מאליו. כל הילדות שלי חייתי כילדה מאוד שקטה וביישנית, אבל היה לי את הדרייב הפנימי לעשות משהו אחר. מאז ומתמיד אהבתי לרקוד. למדתי בסטודיו של ענבל חסון במשך שלוש שנים, הופעתי על במות וצברתי ביטחון עצמי. היום אני הולכת ברחוב ללא חששות, והאמת היא שלא אכפת לי מה אנשים חושבים עליי. אני אוהבת את ההרגשה שאנשים עוצרים ואומרים 'וואו', זה נותן לי השראה כבן אדם להמשיך וליצור".

אחת השאלות שמעסיקות את כולם היא למה יובי וגל הם לא בני זוג. הם כבר עייפים מהשאלה אבל גל מסביר בכנות ופתיחות כי הוא חד מיני ולא נמשך לנשים.
"יצאתי מהארון בגיל 13. מאז שאני זוכר את עצמי המראה החיצוני היה לי מאוד חשוב. חשוב לי תמיד להיות מתוקתק במראה וכל הזמן הייתי הגורו של הבנות, כי היה כיף ללכת איתי לשופינג.

"לא קל לחיות בתור ילד הומו, במיוחד במדינת ישראל. יש הרבה צעקות וקללות, אבל היום כבר 60 אחוז יוצאים מהארון ויש שינוי. זה הוריד לי אבן מהלב כי הסתובבתי עם מועקה כל הילדות שאי אפשר לספר. כשסיפרתי להוריי הם אמרו לי ' זה יעבור לך' , אבל מסתבר שזה לא עבר", הוא מצחקק.

"המסר שלי הוא שצעירים לא יפחדו לצאת מהארון ולהיות מי שהם ומה שהם, והמסר הוא גם בלוק שלי ושל יוב- שתהיו מי שאתם, כי מרבית האנשים לא מבטאים את עצמם דרך הלבוש והמראה החיצוני, ובעצם עוצרים את עצמם מלהרגיש מי הם באמת. המסר שלנו הוא שתהיו משוחררים".

כולם רוצים להיות שונים

"לפני שהכרתי את גל הייתי יותר אלגנטית בלבוש, שהכרתי אותו זה התחיל יותר כי ומעניין.  אני מאד מתחברת למראה היוניסקס ואגב לעולם לא נפרד מכובע, יש לנו 30 כובעים בערך. אנחנו לא מפחדים שזה יהיה טרנד חולף, כי אנחנו עושים את זה כבר שמונה שנים.  לעומת אנשים אחרים שכל הזמן רוצים להתלבש שונה ולא להראות כמו כולם, אנחנו אימצנו את זה כיתרון", מסבירה יובי

יובי וגל מתככנים לעבור בהמשך לתל אביב.  הם לא חשים הבדלים תרבותיים בין המרכז לפריפריה או cנהריה בה גדלו, ליהפך הם דווקא מספרים שהם הולכים בשדרות הגעתון  יותר נועצים בהם מבטים ושואלים אותם שאלות, לעומת תל אביב, אבל הם מבינים שההצלחה מהתעשייה חייבת לבוא מהעיר הגדולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות