fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר האוצר משה כחלון מחזק את תמיכתו בתושבי גבעת אולגה

התקדמות מהירה בהמשך לביקורו של השר משה כחלון באוהל המחאה של תושבי אולגה לפני כחודש

השר כחלון  גיע לאוהל שהוקם על ידי פעילי קבוצת 'יחד למען אולגה' במטרה לתמוך בתושבי השכונה, שבה הוא עצמו גדל. השר כחלון ישב עם הפעילים מהם בלטו האחים צ'יקו ועקנין וטליה אנוקנין שגם פצחו בשביתת רעב במחאתם על ליקויים שאינם מטופלים בשכונה ובפרט על התכנית להקים בה שני בתי חולים סיעודיים, מה שלטענת התושבים יביא לעומסי תחבורה וחוסר השתלבות כללית במרקם השכונה.

השר כחלון הבטיח אז כי יפגש עם פעילי השכונה בהקדם. ביום חמישי שעבר נפגשו צ'יקו ועקנין ואורלי יחזקאל עם השר כחלון בלשכתו, במה שהוגדרה על ידי ועקנין כ'פגישה מוצלחת ביותר'. "איני יכול להעביר הרבה מידע כעת כי הונחיתי שלא לעשות כן אבל זו הייתה פגישה משמעותית מאוד שנמשכה שעה ונקווה לטוב. דיברנו על המון דברים שקשורים לחדרה והתחושה שלי היא שיש היענות ויש פתרונות וזה הולך לכיוונים מאוד טובים – התכנית לבניית שני בתי החולים הסיעודיים תיעצר להבנתי. הם השר הבטיח או רמז משהו? אני לא יודע מה מותר לי להגיד אבל אני מאוד מאושר ומאוד מבסוט מהפגישה וזהו".

נטע פלג neta.mag1@gmail.com
צילום: פרטי

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות