fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שקט, לא עניינכם

תושבים שנכחו בישיבת מועצת זכרון השבוע וזרקו הערות ביניים, התבקשו על ידי ראש המועצה לא להתערב
גם לא למחוא כפיים. הישיבה (צילום: נירית שפאץ)
גם לא למחוא כפיים. הישיבה (צילום: נירית שפאץ)

 

ישיבת מועצת זכרון יעקב שנערכה אתמול, שלישי, נפתחה בארבע הצעות לסדר שהעלו חברי האופוזיציה מסיעת "הליכוד – מושבה מתחדשת", מאיר ואנונו וזיו דשא. ההצעות, בהן צו הגנה קבוע לחושפי שחיתויות ופעולה להשבת כספים מעמותת "איש לרעהו יעזורו" בהתאם לצו בית משפט, נדחו באופן שיטתי אחת אחרי השנייה בהצבעות שבהן לא תמך בהן איש מחברי הקואליציה. לאחר קריאות ביניים סרקסטיות מצד הקהל שהגיע לישיבה, התרה ראש המועצה, אלי אבוטבול, בקהל לבל יתערב או ימחא כפיים.

גם לא למחוא כפיים. הישיבה (צילום: נירית שפאץ)
גם לא למחוא כפיים. הישיבה (צילום: נירית שפאץ)

 

בהמשך הועלו שאילתות ודיונים בתב"ר. אחת ההחלטות שאושרו הייתה שיפוץ הקיוסק שליד גן טיול והכרזתו כמבנה לשימור. מדובר בקיוסק של נורי, משה עוזר בשמו האמיתי, שהלך לעולמו ביולי שעבר בגיל 83. עוזר, שהיה ידוע בצניעותו, בחביבותו ובנדיבותו, עלה לארץ מעיראק בשנות ה-50, פתח בשנות ה-70 בית קפה בדרום זכרון יעקב ובהמשך פתח את הקיוסק הסמוך לגן טיול במרכז היישוב, שאותו ניהל במשך כ-40 שנה, והפך לדמות מיתולוגית ואהובה מאוד על אלפי תושבים בני דורות שונים בזכרון יעקב.

בישיבה הודיע אבוטבול כי הקיוסק יוכרז כמבנה לשימור לשם הנצחתו של נורי ובזכות אישיותו, וייקרא באופן קבוע בשם "הקיוסק של נורי", מה שיונצח בשלט על הקיוסק, ושלט נמוך יותר לצידו יספר על האיש ופועלו. הקיוסק יעבור שינויי מבנה קלים ויוגבה, וכמו כן הוחלט כי לא יוצא לשכירות במכרז, אלא יופעל באופן קבוע על ידי בני נוער מזכרון יעקב. לאחר מספר שאלות הבהרה, התקבלה ההחלטה פה אחד במליאה.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות